iş ilanları
iş ilanları: ev temizliği işi arıyorum EV temizligi isi bul temizlik işi arıyorum

Online Misafir

Blog Arşivi

Profil

Fotoğrafım

internetteki en güncel iş ilanları burada, bedava tamamen güncelleştirilmiş olan sitene iş ilanları artık kendi sitenizdede yayınlayabilirsiniz. iş arıyorum, eleman arıyorum diyenler. işle alakalı tüm yayınlar burada gösterilmektedir. turkish business job and jobs.

Çarşamba, Nisan 15, 2015

ev temizliği işi arıyorum EV temizligi isi bul temizlik işi arıyorum

ev-temizlik-isleri.html

TEMİZLİK İŞ İLANLARI : ev temizliği, işyeri temizliği gibi, tüm temizlenmesi gereken yerler için, temizlik ilanı arıyorum. en yeni ve güncel, ev temizliği işi arıyorum EV temizligi isi bul temizlik işi arıyorum. internetten bayanım temizlik işi bul. günlük veyda devamlı çalışabileceğim, ev temizliği işi arıyorum EV temizligi isi bul temizlik işi arıyorum.

5 yorum:

  1. EV TEMİZLİĞİNE YARDIMCI BAYAN ARANIYOR : Ev temizliği yapacak yeni taşınılan evlere temizlik için gidebilecek tecrübeli temizlikçi bayan aranıyor, bayan temizlikçi elemanı arıyorum, ev temizlik işi yapabilen bayan eleman, yevmiye ile temizlikçi bayan bul.

    YanıtlaSil
  2. ev temizliği ile ilgili aramalar
    ev temizliğinde püf noktalar
    ev temizliği fiyatları
    pratik ev temizliği
    ev temizliği nasıl yapılır
    ev temizliği iş ilanları
    evimi güzelce temizleyebilecek bayan eleman arıyorum
    50 tlye ev temizliğine bayan aranıyor
    bayan ev temizlikçisi iş ilanları.

    YanıtlaSil
  3. "ev temizliği işi arıyorum" ile ilgili aramalar :
    temizliği ev işleri,
    gündelik temizlik işi arayanlar,
    ev temizlik iş ilanları,
    temizlik işi arayan bayanlar,
    gündelik ev işi ilanları,
    ev işlerine yardımcı bayan,
    ev temizlik ilanları, bursa, istanbul, izmir,
    ev temizliği işi arıyorum ankara

    YanıtlaSil
  4. kütahyada ev temizliği merdiven ofiz vb iş arıyorum 53577806803

    YanıtlaSil
  5. ESENYURT ve KIRAÇ Projelerimize ACELE BAY KİMLİKSİZ GÜVENLİK- Gözetim Görevlileri Aranmaktadır

    En az Ortaokul mezunu - 25 / 45 Yaş arası
    Askerliğini yapmış - Min 1.75 Boy ve kilo orantılı

    Çalışma ; 2 Gündüz 2 Gece 2 İzin
    İmkanları ; 1.700 TL Toplam

    Bilgi ve İrtibat -
    0212.212.90.40 - 0539.480.10.10
    0543 428 82.82 - www.sesaguvenlik.com
    Mesai Saatlerimiz H.İçi 09.00-18.30 - Ctesi 10.00-17.00
    Lütfen mesai saatleri dışında arama yapmayınız

    KİMLİKSİZ PERSONELLER İÇİN; Özel güvenlik eğitiminizi alırken çalışma fırsatıdır - Yönlendirdiğimiz projelerimizde %100 İş imkanı ile çalışırken özel güvenlik kimliğinizi alma şansıdır..

    NOT; Bu çalışma fiyatları, Kimliksiz olarak Başlangıç Fiyatlarıdır, Kimlik aldıktan sonra Min. 200 / 300 TL arası artış gösterecektir

    Kimliksiz Güvenlik & Gözetim Görevlisi nedir ? http://www.sesaguvenlik.com/Cms.asp?ID=59

    YanıtlaSil

ÜCRETSİZ İŞ İLANI BIRAK = ( NOT : Yorumlama Biçimi : ANONİM Seçerseniz ilanınız, üyelik olmadan ücretsiz anında yayınlanır. Ayrıca size ulaşabilmeleri için, irtibat bilgilerinizi ve telefon numaranızı yazmanızı önemle hatırlatırız.

GMAİL üyeliğiniz varsa üyelik girişli yayınlarsanız, bırakmış olduğunuz ilanı sonradan kendinizde silebilirsiniz.