ALTTAKİ FORMDAN ARADIĞINIZ İŞİ VE BULUNDUĞUNUZ ŞEHRİ YAZIP ARAYINIZ

bedava ilan ver

bedava ilan ver
ücretsiz ilan ver

Popüler Yayınlar

Blog Archive

Pazartesi, Mart 05, 2012

bahçıvan işi ilanları bahçıvanlık işi ilanları bahcivan arayanlar

bahçıvan işi ilanları bahçıvanlık işi ilanları bahcivan arayanlar
BAHÇIVAN ARAYANLAR & BAHÇIVANLIK İŞ İLANLARI : internetten, bahçıvan işi ilanları bahçıvanlık işi ilanları bahcivan arayanlar listesi günlük ve güncel olarak sizlere yansıtılmaktadır. bahçe düzenlemesinden anlayan, çevre düzenlemesinde ve temizliğinde bilgili, deneyimli daha önce bu işi yapmış olan, bahçıvan işi ilanları - bahçıvanlık işi ilanları bahcivan arayanlar ilanı burada. yazlık ev, çiftlik, site apartman ve konutların, bahçe ve bahçelerinin düzenlenmesi için, bahçıvan işi ilanları bahçıvanlık işi ilanları bahcivan arayanlar.

15 yorum:

  1. bahçıvanlık konusunda deneyimim vardır. önceden belli bu işi yapıyorum. bahçe düzenlemesinden, budamadan , aşıdan anlarım, hertürli işi yapabilirim. BURSA / inegöl çevresinden bahçıvanlık konusunda eleman arayanlar bana ulaşırsanızz sevinirm .. tel: 0542 235 89 52 bu numaradan bana ulaşabilirsinz :)

    YanıtlaSil
  2. bahcıvanlık konusundakendime güveniyorum iş vereninde memnuniyetini kazanacağıma inanıyorum ağaç dikme çim biçme bahce temizliği budama her türlüsünü yaparım bursa karacabey çevresinden elamanarayanlar 05346721197numaradan ararsanız sevinirim şimdiden saygılar :))

    YanıtlaSil
  3. bahçıvanlık konusunda iyiyimdir ayrıca süs bitkisi üzerinde dimloma sahibiyim ve 4yıl orman dikim işlerinde yer aldım iş konusunda titiz ve cidiyetimi koruyan biriyim tl no 05358761473 saygılarla

    YanıtlaSil
  4. Çevre düzenleme, bağ bahçe işlerinden anlarım. Aşı , budama gibi her türlü iş elimden gelir. Adım ali inegölde oturuyorum. İşimi çok iyi yaparım. İnegöl ve çevresinden bu tür iş arayanlar ararsanız sevinirim. TEL: 0542 235 89 52

    YanıtlaSil
  5. Adım HASAN ADIYAMAN ,48 yaşındayım 2'si üniversiteli olmak üzere 3 çocuk okutmaktayım iş ihtiyacım var ,sigortalı olması tercihimdir ,bağ,bahçe,bostaan işlerindn iyi derecede anlıyorum yardımcı olursanız sevinirim. Tel No: 0535 424 76 33
    SAYGILARIMLA...

    YanıtlaSil
  6. 12 Yıllık Bahçıvanım Sultanbeylide Oturuyorum Ataköyde 4 yıl kapıcılık yaptım Yaşım 45 , 1 Çocuğum var Romanyalıyım , Çift Vatandaşım Kimliğim Var.



    Telefon : 0536 771 2026

    0530 207 85 15

    YanıtlaSil
  7. 35 yaşında ümraniyede ikamet ediyorum evliyim orduluyum 13 yıdır bahçıvanlık yapıyorum bagbahçe ilaçlamalarında sonderece tecrübe sahibiyim istanbul içi iş arıyorum 0536 833 13 32

    YanıtlaSil
  8. 15.10.76.tokat doğumluyum 14 yıl villada bahivanlık yaptım şuan iş arıyorum .sancaktepede ikamet ediyorum.tlf.05382167184

    YanıtlaSil
  9. 48 yaşınOsda,cevizli -kartal ikamet ediyorum,kamudan emekliyim,bahçivanlıkdan çok iyi anlarım,05079945421 Osman Koçak

    YanıtlaSil
  10. slm ben mehmet 34 yaşındyım bahçe konusunda uzmanım sertifikamda var artı otomatik sulama sistemide yapiyorum artı elektirik artı havuzbakımıda yapiyorum tercihim istanbul avrupa yakasıdır 11/19/2012. tarihinde işten ayrıliyorum o tarihten sonra başlaya bilirim telefonum 05434579516...

    YanıtlaSil
  11. Bunlarin hic birinin bu isten anladiklerina inanmiyorum.sadece tecrubeli bahcivsnlari madur ediyirlar.ev kirasi elektrik su vs gibi masraftan muaf olmak icin bahcivanlik yapilmaz ve bahcivanim denmez.makasi eline alan bahcivan kntrol kalemini alan elektrikci vs oluyor.bahcivan isinin ehli olmali tirmik cekmek baska cim tohumunu ekmek baska her tarafa ayni olcude tohum dusurmek baska.bunlar bilgi beceri maharet ve tecrube ister.onun icin kirasini kredisini borcunu odeyemeyen bahcivanim diyip kimseyi kandirmasin.ic ve dis mekan bitkisini bilmeyen erikle kaysi agacini karistiran bahcivanim demesin .anlarim yaparim demeyin.kendine guvenen varsa turkiyenin neresinde olursa olsun ne meyvesi olursa olsun bir buyuk bahceye girecegiz herkse bir bir sira versinler.budama ilaclama sulama bakim meyve ve hasat.kim daha cok meyve alacak kim daha iyi kalite yapacak kim daha iyi agaci gelecek yila hazirlayacak.her yila % 50 meyve artirimi yapacak.varsa bir yigit ziraat muhendsi tekniker bahcivan profesor hoca ben bu isi yaparim diyen.notere gideriz anlasmayi yapariz . Kaybeden o bahcenin sahibine 10 yil ucretsiz cslisma taahhud yapar. Ben adnan 0532 204 30 52/0544 786 0667/0544 786 33 93 selamlar saygilar.darilmaca kirilmaca yok kimse alinmasun er meydani burasi iyi seneler herkse.

    YanıtlaSil
  12. Herkes bahcivan olamaz bshcivan dogulur

    YanıtlaSil
  13. 13 yılık bahçivan deneyimim var 36 yaşındayım orduluyum evliyim ümraniyede oturuyorum haftalık ve aylık baçe bakımları yapıyorum 0536 833 18 32 güner semizoğlu

    YanıtlaSil
  14. Deneyimli Bahçivanım. Peysaj şirketlerinde usta olarak çalıştım. Şuada boştayım.Günlük, haftalık, aylık bahçe bakımlarını yaparım.50 yaşındayım. Güzel yalı da ikamet ediyorum.Bademli, Çağrışan ve Mudanya bölgelerindeki Villa ve Siteler de çalışırım. Gerektiğinde istenilen referansı verebilirim. Tel: 0535 029 8691

    YanıtlaSil
  15. merhaba ben ercan 32 yaşındayım lise mezunuyum 10 yıldır aktif olarak bahçıvanlık işi yapmaktayım eğitimimi yüksek ziraat mühendislerinden aldım sertifikam var bitkilerin aşılama çelikleme daldırma ve tohumdan yetiştiriciliği çim ve çiçek ekimi ve bakımı hobi bahçesi ve organik meyve sebze yetişticiliği aşı ve ilaçlama bitkilerin hastalıklarıyla mücadele ve peyzaj gibi konularda tecrübe sahibiyim referanslarım var parttayım çalışacağım bahçıvanlık işleri arıyorum 0531 922 00 1

    YanıtlaSil

ÜCRETSİZ İŞ İLANI BIRAK = ( NOT : Yorumlama Biçimi : ANONİM Seçerseniz ilanınız, üyelik olmadan ücretsiz anında yayınlanır. Ayrıca size ulaşabilmeleri için, irtibat bilgilerinizi ve telefon numaranızı yazmanızı önemle hatırlatırız.

İLAN BIRAKTIĞINIZDA, SİZE ULAŞABİLMELERİ İÇİN İRTİBAT VE TELEFON NUMARALARINIZIDA YAZINIZ.
SİTE İLETİŞİM ADRESİMİZ : isariyorumben@gmail.com

TÜM ŞEHİRLER İŞ İLANLARI

iller ve şehirlerin ilçesi - ilçeler iş ilanları

İŞ İLANLARI

İŞ İLANLARI
iş ilanları

SİTENE İŞ İLANLARI EKLE