ALTTAKİ FORMDAN ARADIĞINIZ İŞİ VE BULUNDUĞUNUZ ŞEHRİ YAZIP ARAYINIZ

bedava ilan ver

bedava ilan ver
ücretsiz ilan ver

Popüler Yayınlar

Blog Archive

Cuma, Mart 09, 2012

Baklava ustası arıyoruz Tatlıcıda baklava ustası baklavacı

Baklava ustası arıyoruz Tatlıcıda baklava ustası baklavacı
FİRMAMIZA BAKLAVA USTASI ARIYORUZ : Tatlı ve baklava işinden anlayan, daha önce bu işe yıllarını vermiş, tecrübeli ve deneyimli, Baklava ustası arıyoruz Tatlıcıda baklava ustası baklavacı aranıyor. türk tatlıları ve yabancı tatlıları ve baklava çeşitlerini yapabilecek, Baklava ustası arıyoruz Tatlıcıda baklava ustası baklavacı iş ilanları. temizliğine ve giyimine özen gösteren, Baklava ustası arıyoruz Tatlıcıda baklava ustası baklavacı aranmaktadır. baklavacılıkla ilgili tüm iş ilanları burada yayınlanmaktadır.

20 yorum:

  1. ben baklavacı murat usta acil iş arıyorum yaş 37 24 senedir baklava ve baklava ceşidi tulumba halka karakuş sarma tatlılarıda yapıyarum parası saglam olan heryerde calışırım

    YanıtlaSil
  2. slm ben murat usta 05422192338bunumaradan bana ulaşa bilirsiniz

    YanıtlaSil
  3. mrb metin ben meslek konusunda hıc bır sıkıntım ypok arayın goruselım 05418083849

    YanıtlaSil
  4. baklava ustasıyım yaş 37 ist avcılarda oturuyrm 17 yıldır baklava sektöründe çlş iş arıyorm terjübemi burda nalatamam parası salm olsun meslek bizden olsun 05354269070

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. slm ben tatlı ustası arıyorum tecrübeli olması şarttır... yani yapacağı baklava karaköy güllüoğlu baklavaları gibi çıkması lazım para sorun değil benim için

      Sil
  5. slm ben baklavacı murat usta şuan calışmıyorum acil iş arıyorum para sorunu olanlar aramasın baklava ve baklava çeşidi artı halka tulumba karakuş paşa sarması buna benzer talılar meslegim konusunda sıkıntımyok parası salam olan heryerde calışırım

    YanıtlaSil
  6. baklava ile tatlı çeşitlerini bir tutup hatta yanına pasta ustası börek ustası veya pide kebap döner ayran lahmacunda yazınız komple usta olsun herşeyi bilsin hiçbişey yapamasın uygunmudur sizin gibi dengesizler sayesinde piyasa altüst oldu kardeşim baklava tek başına bir sanattır zaten ve bu sanatı ilmiyle hakkıyla yapan herkim olursa olsun büyük ustadır sinekten yağ çıkarmaya çalışmayın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. slm ustam baklava piyasasını öldüren ben deyilim eline oklava deyen iki tane bicik cıkıyor ben baklavacıyım 1200liraya calışırım diyor ve gercek baklavacı olanda bu bicik lerin sayesinde boşta kalıyor evet ben baklavacı murat usta baklava tek başına bisanattır ama neyapalım iş olmaz sa kızartma tatlısıda yapıyorum boşta gezmeyi bir ben bilirim

      Sil
    2. ha yaşa usta şimddilerde komple ustalar meşhur bide komple ustayız diyorlarya deliriyorum ulan oklavayı tutmasını bilmiyorlar baklavada yaparız abiii diyorlar yarrak kafaları şu an 3000 3500 olan maaş bu dengesizler bunlar 1000 1500 e takla atıyorlar biz 2000 lira maaşı 10 sene önce alıyorduk

      Sil
  7. hatay reyhanlıdaki edem saray pastanemize baklava ustası aramaktayız ustada aranan nitelikler reymar marketteki fatoş ile evlenmesi şartımızdır eşyalarını biz karşılayacağız ama akşam 5'e kadar fatoşu biz kullanmak şartı ile 5'den sonra ustaya aittir mustafa beylier, mehmet ali cemiloğlu 326 413 7500 537 960 4446 reyhanlı cumhuriyet başsavcısı benim arkadaşım tüm cesaretimi ondan alıyorum ona baklavanın fıstığını bol koyoruz

    YanıtlaSil
  8. 27 yaşındayim ve istanbulda oturuyorum ve baklava ustasiyim iş ariyorum tl 0541 544 96 53

    YanıtlaSil
  9. selamun aleykum. ben baklava ustası kasım. istanbul kağıthanade ikmat ediyorum 28yaşındayim ve evliyim.baklava konusunda yeterince kendime guveniyorum benle çalişmak istiyen kardeşlerim bu numradan ulaşabşlirler.

    YanıtlaSil
  10. slm ben baklava su böreği ustasıyım ve baklava çeşitleri çok olan işime sadık biriyim iş arıyorum msağlam vede saygın bir ortamda çalışmak istiyorum tel 0542 507 69 07 sultangazi

    YanıtlaSil
  11. BAKLAVACI USTASIYIM !!
    ISTANBULDA GÜLLÜ OGLUNDA CALISDIM ISIMDE YETENEKLIYIM,YARATICI,DINAMIK VE ALANIMDA UZMANIM.

    ISTANBUL VEYA ADANA`DA CALISMAK ISTIYORUM HAMUR ISLERINDEN DE DENEYIMLIYIM.

    CEP: 0507-5747343

    YanıtlaSil
  12. Güney Kore'de çalışacak 32 yaşının üzerinde. Kendine güvenen baklava ustası aranıyor. İletişim e-mail: solnulee@yahoo.co.kr

    -Uçak Bileti Bize Aittir.
    -Vize bize aittir[/quote]

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 30 yıllık baklava kadayıf tüm şerbetli tatlılarda iyiyim gaziantep te yetiştim uzun yıllar işletme satış departman in da çalıştım işletme bilgisi olan yönetici lik yapmış biriyim tel no 05432872757 ismim erhan iyi günler

      Sil
    2. MRB İSMİM MEHMET TLF 05435841737 BAKLAVA VE TATLI USTASIYIM

      Sil
  13. baklavacıyım...05352586716

    YanıtlaSil
  14. Baklava Ustasiyim 13 yildir deneyimim var bu isde. ACIL is ariyorum. 0553-3392810

    YanıtlaSil
  15. Baklava Ustasiyim ACIL IS ARIYORUM !!!!!!!!!!!
    Baklavaci Ustasiyim 13 yasindan beri meslegin icindeyim cesitli yerlerde firmalarda calisdim. Deneyimli ve azimliyim ACIL IS ARIYORUM 0553-3639981

    YanıtlaSil

ÜCRETSİZ İŞ İLANI BIRAK = ( NOT : Yorumlama Biçimi : ANONİM Seçerseniz ilanınız, üyelik olmadan ücretsiz anında yayınlanır. Ayrıca size ulaşabilmeleri için, irtibat bilgilerinizi ve telefon numaranızı yazmanızı önemle hatırlatırız.

İLAN BIRAKTIĞINIZDA, SİZE ULAŞABİLMELERİ İÇİN İRTİBAT VE TELEFON NUMARALARINIZIDA YAZINIZ.
SİTE İLETİŞİM ADRESİMİZ : isariyorumben@gmail.com

TÜM ŞEHİRLER İŞ İLANLARI

iller ve şehirlerin ilçesi - ilçeler iş ilanları

İŞ İLANLARI

İŞ İLANLARI
iş ilanları

SİTENE İŞ İLANLARI EKLE