ALTTAKİ FORMDAN ARADIĞINIZ İŞİ VE BULUNDUĞUNUZ ŞEHRİ YAZIP ARAYINIZ

bedava ilan ver

bedava ilan ver
ücretsiz ilan ver

Popüler Yayınlar

Blog Archive

Cuma, Mart 09, 2012

Doğalgaz tesisat ustası aranıyor dogalgaz tesisat ustasi arayanlar

Doğalgaz tesisat ustası aranıyor dogalgaz tesisat ustasi arayanlar
DOĞALGAZ TESİSAT ELEMANI ALINACAKTIR: daha önce doğalgaz tesisat işinde çalışmış olan deneyimli ve tecrübeli, müşteri memnuniyeti ve firma memnuniyetine önem veren, Doğalgaz tesisat ustası aranıyor dogalgaz tesisat ustasi arayanlar iş ilanları buradadır. kalorifer tesisatı ve doğalgaz tesisatını iyi bilen, Doğalgaz tesisat ustası aranıyor dogalgaz tesisat ustasi arayanlar iş ilanları.

22 yorum:

  1. slm ben ahmet sıhhi tesisat ve doğalgaz ustasıyım elektirik kaynağım yok iç tesisat 12 yıllık iş deneyimim var eskişehir tercihim çalışabileceğim bütün takımlarım mevcuttur kendim esnaflık yaptıım için müşteri diyoloom çok iyidir işe ihtiyacım var ilgilenen olursa sevinirim şimdiden teşekkürler telim 531 940 30 23

    YanıtlaSil
  2. 05314092055 ben de ustaim.
    AZAD

    YanıtlaSil
  3. ben ustaim beni ara 05314092055

    YanıtlaSil
  4. sım ben nizam sihhi tesisaciyim 9 yılık tercubem var genelde göturu iş yapiyorum ilgilenen varsa ist avrupa yakasinda oturuyorum tel 0542 787 95 84

    YanıtlaSil
  5. slm ben kamil kara 1994 den buyana doğalgaz tesisat ustasıyım szlerle çalışmak isterim 36 yaşındayım ararsanız sevinirim 0532 737 5323

    YanıtlaSil
  6. slm ben kayseride ikamet ediyorum.Sıhhı tesisat ve doğalgaz tesisat ustasıyım.seyahat engelim yok.Yaklaşık 20 yıldır bu meslekte çalışmaktayım.Gerek şantiye gerekse teknik servis olarak çeşitli işlerde çalıştım ve tam deneyimliyim.özellikle kayseri ve akdeniz bölgelerinde çalışmak istiyorum ister taşaron olarak isterseniz götürü olarak iş yapabilirim.İŞİN DURUMUNA GÖRE MAAŞTA OLABİLİR.ilgilenen firmaların 0536 6444355 nolu telden ulaşmalarını rica ediyorum

    YanıtlaSil
  7. merhaba ben fatih öztürk istanbul dayım 17 yıldır bu işi yapıyorum sihhi tesisat dogalgaz kazan dairesi hertürlü mekanik konusunda işleriniz yapılır 5 yıl yurt dışı deneyımım var ilgilenenlerin 05333875540 noya ulasa bılır

    YanıtlaSil
  8. selam doğalgaz ustası arayan arkadaşlar ben kayseriden ikram 13 yıllık deneyimim var işinde temiz cevresinde düzgün usta arayan firmamlar arayın görüşelim ilgilenlerin 05367066801 nolu numarama ulaşmaları rica olunur

    YanıtlaSil
  9. Slm hem ana kolon tesisati su tesisati kat kalariferi ustasiyim ist bagcilardayim 0531 860 03 58

    YanıtlaSil
  10. bizim gibi ustalar olduktan sonra patronlar bizi her zaman kullanır

    YanıtlaSil
  11. doğalgaz iç tesisat ustasıyım taşaron olarak çalışıyorum gaziantep merkezde büyük bir firmaya çlışyırum iç tesisat ustasuı arıyorum ilgilenenler 0539 959 43 30 u arasın

    YanıtlaSil
  12. ben kaynakcıyım dogalgaz kolon tesisati işi arıyorum gebzeden 0551
    2048598

    YanıtlaSil
  13. dogalgaz kolon kaynakcıyım gebzeden iş arıyorum 05512048598

    YanıtlaSil
  14. Selam ben 17 yılık tecrübeli uzman tesisatçıyım doğalgaz kallalüfer eletirik kolon kaynağı yapmaktayım
    Taşeron çalışıyorum ist ümraniyede yaşıyom
    İş tekliflerine açığım tl 535 412 80 92.

    YanıtlaSil
  15. Batmanda Çalıştırılmak Üzere Doğalgaz İç Tesisar Ustası Ve Çırakları Aranıyor . 0532 690 93 64 .

    YanıtlaSil
  16. tekirdağ çorluda çalıştırılmak üzere sıhhi tesisat ustaları alınacaktır.0282 653 24 00

    YanıtlaSil
  17. tekirdağ çorluda çalıştırılmak üzere sıhhi tesisat ve doğalgaz tesisat ustaları alınacaktır 0282 6532400

    YanıtlaSil
  18. çanakkale merkezde çalışmak üzere deneyimli işinde sadık ve güvenilir tesisat usta, kalfa ve çırakları arıyorum il dışından gelecekler için yatacak yerimiz mevcuttur. İlgilenenler 0544 789 96 46 nolu telefondan ulaşabilirler..

    YanıtlaSil
  19. Slm argon kaynakci siyim isariyorum 5323053842

    YanıtlaSil
  20. slm oksijen sıhhi tesisat kalorifer ustasıyım Tokatta ikamet etmekteyim şehir dışında bu söktörde iş arıyorum 5436062693

    YanıtlaSil

ÜCRETSİZ İŞ İLANI BIRAK = ( NOT : Yorumlama Biçimi : ANONİM Seçerseniz ilanınız, üyelik olmadan ücretsiz anında yayınlanır. Ayrıca size ulaşabilmeleri için, irtibat bilgilerinizi ve telefon numaranızı yazmanızı önemle hatırlatırız.

İLAN BIRAKTIĞINIZDA, SİZE ULAŞABİLMELERİ İÇİN İRTİBAT VE TELEFON NUMARALARINIZIDA YAZINIZ.
SİTE İLETİŞİM ADRESİMİZ : isariyorumben@gmail.com

TÜM ŞEHİRLER İŞ İLANLARI

iller ve şehirlerin ilçesi - ilçeler iş ilanları

İŞ İLANLARI

İŞ İLANLARI
iş ilanları

SİTENE İŞ İLANLARI EKLE