ALTTAKİ FORMDAN ARADIĞINIZ İŞİ VE BULUNDUĞUNUZ ŞEHRİ YAZIP ARAYINIZ

bedava ilan ver

bedava ilan ver
ücretsiz ilan ver

Popüler Yayınlar

Blog Archive

Cumartesi, Mart 03, 2012

emekli iş ilanı emekliyim iş ilanları emekli is ilanlari emekli

emekli iş ilanı emekliyim iş ilanları emekli is ilanlari emekli
TÜM EMEKLİ İŞ İLANLARI BURADA : emekliyim ve ek gelir elde etmek istiyorum diyorsanız. tüm emeklilere yönelik iş ilanlarını burada bulabilirsiniz. Hafif ve zor olmayan masabaşı emekli iş ilanları listesine lütfen bir gözatınız. hergün yayınlanan, günlük ve güncel, emekli iş ilanı emekliyim iş ilanları emekli is ilanlari emekli iş arıyorum yayınlarını burada bulabilirsiniz.

23 yorum:

  1. eüaştan emekli sanat okulu mezunu mekanik teknisyeniyim aynı zamanda kaynakçıyımda ekip çalıştırıp yönlendirebilirim tercihen boru çelik konsürsyon buhar kazanları bakımı ve montajı hususunda uzmanım ramazan koç tel 0543 495 54 84

    YanıtlaSil
  2. Genclik kamplarında liderlik ve egitim şefligi yaptım sporla ugraştım su altı milli hakemligi yaptım halkla ilişkilerim iyidir halk müzigi ile ugraştım bunların dışında hangi iş olursa calışrım

    YanıtlaSil
  3. emekliyim 20 sene mahmutpaşada tezgahtarlık mağaza müdürlüğü yaptım iş arıyorum...bayan giyim üzerine alış satış işiyle uğraştım.
    ahmet kavak 0536 656 36 01

    YanıtlaSil
  4. 20.06.2012 temel köse tck,motor atelyeden emekliyim komyon ve iş makinaları motor ustasıyım iş arıyorum 1959 doğüumluyum 0536 681 50 86

    YanıtlaSil
  5. hesas meslegim kılıma ve oto elektirik emekliyim özel şofrluk işi arıyorum heliyetim agır vasıta E aınıfı ve aktif olarak devamlı arac kulandım özel bir kolejde servis şofrlugu yapıyordum

    YanıtlaSil
  6. temel köse tck,1.bölgeden emekli dizel motor ustasıyım 1959 doğumluyum iş arıyorum.05366815086

    YanıtlaSil
  7. temel köse tck,dan emekliyim.şöförlük işi arıyorum b,sınıf ehliyetim var.şirket getir,götür işleri arıyorum.05366815086

    YanıtlaSil
  8. masör alp ist akademili masör alpten boyun bel sırt ağrılarınıza yorgunluğunuza selülitinize stresinize zengin masaj portföyümle hizmetinizdeyim tel 0532 227 95 88

    YanıtlaSil
  9. TCK,DAN EMEKLİ KAMYON VE İŞ MAKİNALARI MOTOR USTASYIM BAKIM VE ONARIM İŞLERİ YAPILIR 05366815086 GEBZE/KOCAELİ/İSTANBUL

    YanıtlaSil
  10. TCKİDAN EMEKLİ DİZEL MOTOR USTASYIM BAKIM VE ONARIM İŞLERİ YAPILIR 05366815086 GEBZE/KOCAELİ

    YanıtlaSil
  11. emekli kimya teknikeriyim.yöneticilik,ve tekstil boyahane şefliği yaptım.bürolarda ve tüm iş yerlerinde çalışabilirim.tel 5057107213 eskişehir

    YanıtlaSil
  12. TCK,DAN EMEKLİ MERCEDENZ KAMYONLARI MOTOR USTASIYIM UNUMOĞ1500/1600/1700/2150/2627/K MOTORLARIN BAKIM,ONARIM,REVİZYON İŞLERİNİ YAPIYORUM FİRMALARLA ÇALIŞIRIM 5366815086/GEBZE

    YanıtlaSil
  13. TCK,DAN EMEKLİ DİZEL MOTOR USTASIYIM BAKIM,ONARIM İŞLERİ YAPIYORUM FİRMALARLA ÇALIŞIRIM TEMEL KÖSE 5366815086 GEBZE

    YanıtlaSil
  14. memur emeklisiyim.binek c 5 citroen 2009 model dizel aracımla iş arıyorum.uzun yol problemim yoktur.0542 3140844-ankara da ikamet etmekteyim

    YanıtlaSil
  15. TCK,DAN EMEKLİ DİZEL MOTOR USTASIYIM BAKIM,ONARIM İŞLERİ YAPIYORUM,İŞİMLE İLGİLİ,VEYA B,SINIF ŞÖFÖR,SÜRÜCÜ KURSLARINDA MOTOR EĞİTİMİ,DİREKSİYON DERSİ VEYA EHLİYET ALACAK,ALMIŞ BAY,BAYANLARA EVİZİN YANINDA ÖZEL DİREKSİYON DERSİ VERİYORUM.05366815086/GEBZE/ŞEKERPINAR

    YanıtlaSil
  16. Emekli Astsubayım. 2012 yılında emekli oldum. & Ay Güvenlik Müdürlüğü ve 6 Ay Personel Müdürlüğü yaptım. Ön Muhasebe ve Özlük Dosyaları tutarım. E Sınıfı Ehliyetim ve SRC 2-4 belgem var. KOCAELİ/GÖLCÜK'lüyüm AFYON'da evimi aldım ve yerleştim. Çalışmayı seven Dinamik ve hareketliyim. ACİL iş arıyorum. Tel: 05066321503

    YanıtlaSil
  17. Karayollarından emekli teknik elamanım. alanımda uzmanım kartal Maltepe, yakacık çevresinde tercihen plaza ve ya hastanelerde çalışmak istiyorum. 6yıllık tecrübem var pozisyonuma uygun iş arıyorum ilgilenenlere duyrulurrrr kartal uğurmumcuda ikamet etmekteyim Tel-5376749639.

    YanıtlaSil
  18. ASKERİ PERSONELİM EMEKLİ OLDUM YENİ SRC BELGESİ ALIYOM.E SINIFI EHLİYETİM VAR.SİLAH VEDE RUHSAT SAHİBİYİM.PERSONEL VEYA İDARİ İŞLERLE İLGİLİ ÇALIŞMAYI SEVİYORUM.DİNAMİK VEDE HAREKETLİYİM. İŞ ARIYORUM KONYA MERKEZDE İKAMET EDİYORUM.İLGİLKİLERE DUYRULUR.0532 768 4001

    YanıtlaSil
  19. Emniyet teşkilatında 25 yıl Elektronik teknisyeni olarak hizmet verdim.
    50 yaşındayım,Emekliyim.İşe ihtiyacım var.
    irtibat no:04623261994

    YanıtlaSil
  20. emekliyim iş arıyorum b sınıfı ehliyetim var saglık sorunum yok genelde nakliye konusunda denyimliyim tel 05358674278 adıyaman ve cevre şehirler olabilir

    YanıtlaSil
  21. 45 yaşında TSK.nin maaş mutemetliği ve personel özlük haklarından emekliyim.5510 sayılı kanuna vakıf personelin icra/nafaka işlemlerini takibin yapılması resmi kamu kurumlara olan yazışmaların hazırlanması müteakiben evrakların dosyalanması ve arşivlenmesi gibi büro ve ofis işlemlerinde yeterli bilgi ve beceriye sahibim. sakaryada ikamet etmekteyim. saygılar..

    YanıtlaSil
  22. emekliyim 43 yasindayim istanbulda oturuyorum bahcivan işi ariyorum yer ve semt il ilçe fark etmez yeterki iş olsun 05352783807

    YanıtlaSil
  23. İs ariyorum acil

    YanıtlaSil

ÜCRETSİZ İŞ İLANI BIRAK = ( NOT : Yorumlama Biçimi : ANONİM Seçerseniz ilanınız, üyelik olmadan ücretsiz anında yayınlanır. Ayrıca size ulaşabilmeleri için, irtibat bilgilerinizi ve telefon numaranızı yazmanızı önemle hatırlatırız.

İLAN BIRAKTIĞINIZDA, SİZE ULAŞABİLMELERİ İÇİN İRTİBAT VE TELEFON NUMARALARINIZIDA YAZINIZ.
SİTE İLETİŞİM ADRESİMİZ : isariyorumben@gmail.com

TÜM ŞEHİRLER İŞ İLANLARI

iller ve şehirlerin ilçesi - ilçeler iş ilanları

İŞ İLANLARI

İŞ İLANLARI
iş ilanları

SİTENE İŞ İLANLARI EKLE