iş ilanları
iş ilanları: güvenlik iş arıyorum internetten güvenlik iş arıyorum güvenlikçi

Online Misafir

Blog Arşivi

Profil

Fotoğrafım

internetteki en güncel iş ilanları burada, bedava tamamen güncelleştirilmiş olan sitene iş ilanları artık kendi sitenizdede yayınlayabilirsiniz. iş arıyorum, eleman arıyorum diyenler. işle alakalı tüm yayınlar burada gösterilmektedir. turkish business job and jobs.

Cuma, Nisan 03, 2015

güvenlik iş arıyorum internetten güvenlik iş arıyorum güvenlikçi

güvenlik iş arıyorum internetten güvenlik iş arıyorum güvenlikçi
GÜVENLİK İŞİ ARIYORUM İŞ İLANLARI BURADA : Daha önce güvenlikçi olarak çalışmış olan, ve firma güvenliği ile ilgili bilgisi ve deneyimi çok olan, güvenlik görevlisi alınacaktır. internetteki tüm, güvenlik iş arıyorum internetten güvenlik iş arıyorum güvenlikçi iş ilanları listesi burada yayınlanmaktadır. Şirketimiz bünyesinde çalıştırılmak üzere, güvenlik iş arıyorum internetten güvenlik iş arıyorum güvenlikçi arıyoruz.

4 yorum:

  1. sultanbeyli civarında polısaj işinde çalışacak ustalar aranıyor

    YanıtlaSil
  2. GÜVENLİK İŞ İLANLARI : özel güvenlik iş ilanları servisi, özel güvenlikçi olarak çalışmak istiyorum diyorsanız, belgem var özel güvenlik işiyle ilgili ilanlar araştır.

    YanıtlaSil
  3. güvenlik iş ile ilgili aramalar
    özel güvenlik iş başvurusu
    banka güvenlik iş ilanları
    akdeniz güvenlik iş başvurusu
    silahlı güvenlik iş ilanları
    tepe güvenlik iş ilanları
    güvenlik iş ilanları istanbul avrupa yakası
    güvenlik iş ilanları
    güvenlik iş sendikası

    YanıtlaSil
  4. ESENYURT BAHÇEŞEHİR Bölgesi ŞANTİYE Projemize Hemen İş İmkanı ile Görev alabilecek BAY KİMLİKSİZ GÜVENLİK Görevlileri aranmaktadır.

    En az Ortaokul mezunu - 18 / 45 yaş arası

    Çalışma ; 2 Gündüz 2 Gece 2 İzin
    İmkanları; 1.250 TL + Yemek + Servis + ssk

    Servis güzergahları ;
    Avcılar Gümüşpala, Parseller, Esenyurt dolmuş güzergahı , Esenkent ve Bahçeşehir

    Bilgi ve İrtibat ;
    0212.212.90.40 - 0212.212.90.41
    0539.480.10.10 - www.sesaguvenlik.com
    Firma Mesai Saatlerimiz Pazar hariç - 09.00 / 18.30 arasıdır..
    *Lütfen mesai saatleri dışında arama yapmayınız

    KİMLİKSİZ PERSONELLER İÇİN; Özel güvenlik eğitiminizi alırken çalışma fırsatıdır - Yönlendirdiğimiz projelerimizde %100 İş imkanı ile çalışırken özel güvenlik kimliğinizi alma şansıdır..

    Kimliksiz Güvenlik & Gözetim Görevlisi nedir ? http://www.sesaguvenlik.com/Cms.asp?ID=59

    YanıtlaSil

ÜCRETSİZ İŞ İLANI BIRAK = ( NOT : Yorumlama Biçimi : ANONİM Seçerseniz ilanınız, üyelik olmadan ücretsiz anında yayınlanır. Ayrıca size ulaşabilmeleri için, irtibat bilgilerinizi ve telefon numaranızı yazmanızı önemle hatırlatırız.

GMAİL üyeliğiniz varsa üyelik girişli yayınlarsanız, bırakmış olduğunuz ilanı sonradan kendinizde silebilirsiniz.