iş ilanları
iş ilanları: iş makinası mekanik ustası ve ustaları iş makinası ustası

Online Misafir

Blog Arşivi

Profil

Fotoğrafım

internetteki en güncel iş ilanları burada, bedava tamamen güncelleştirilmiş olan sitene iş ilanları artık kendi sitenizdede yayınlayabilirsiniz. iş arıyorum, eleman arıyorum diyenler. işle alakalı tüm yayınlar burada gösterilmektedir. turkish business job and jobs.

Cuma, Nisan 03, 2015

iş makinası mekanik ustası ve ustaları iş makinası ustası

iş makinası mekanik ustası ve ustaları iş makinası ustası
İŞ MAKİNASI MEKANİK USTASI ARANIYOR & İŞ MAKİNASI USTALARI : Firmamızın şantiye bölümündeki ağır iş makinalarının mekanik aksamlarının bakımı ve onarımı için, istihdam edilmek üzere, yüksek maaş ve mesai ile çalışacak iş makinaları mekanik ustaları aranmaktadır. şirketimiz bünyesinde çalıştırılıcak, iş makinası mekanik ustası ve ustaları iş makinası ustası arayanlar, iş makinası operatörü ve iş makina operatörleri iş ilanları listesi, güncel ve günlük, iş makinası mekanik ustası ve ustaları iş makinası ustası iş ilanları burada yayınlanıyor.

10 yorum:

  1. iş makinaları konusunda 23 yıllık tecrübem var calıştıgım işm yeri devlet su işleri edirne merkez atelyesi kızımın okul durumundan dolayı sevdigim işimden ayrılmak durumunda kaldım ve severek yaptıgım meslegimi yeniden yapmak istiyorum edirnede ikamet ediyorumj ama şehir farketmez sorun olmaz yaş 43 tel 05075618303 şimdiden ilginize teşekkür eder iyi calışmalar dilerim

    YanıtlaSil
  2. Bloğunuzda ki yazıları sürekli takip etmekteyiz, iyi yorumlar diliyoruz. Firmamız dell şarj cihazı sizlere başarılar diler.

    YanıtlaSil
  3. KARAYOLARINDAN EMEKLİ DİZEL MOTOR USTASIYIM,1959 DOĞUMLUYUM İŞ ARIYORUM TEMEL KÖSE 05366815086 GEBZE

    YanıtlaSil
  4. TEMSA KOMATSU İŞ MAKİNALARI YETKİLİ SERVİSİ SEMAKSAN İŞ MAK.SERVİS LTD.ŞTİ'İNE AŞAĞIDAKİ NİTELİKLERDE PERSONEL ALIMI YAPILACAKTIR.

    1)İŞ MAKİNALARI BAKIM VE ONARIMI KONUSUNDA EN AZ 5 YIL TECRÜBELİ
    2)COMMON RAİL TEKNOLOJİSİNİ BİLEN ,
    3)İŞ MAKİNALARI HİDROLİK SİSTEM VE ŞANZUMAN BİLGİSİNE SAHİP
    4)MOTOR TEKNİSYENİ VE USTASI İSTİHDAM EDİLECEKTİR.
    VASIFLARA UYGUN ADAYLARIN SEMAKSAN İŞ MAK.SERVİS LTD.ŞTİ FİRMAMIZIN İLETİŞİM BİLGİLERİNDEN MÜRACAAT ETMELERİ ÖNEMLE RİCA OLUNUR.

    TEL : 0 264 229 29 12-13
    FAKS : 0 264 229 54 40
    WEB : www.semaksan.com.tr
    E MAİL :satinalma@semaksan.com.tr
    NOT : KONAKLAMA FİRMAMIZ TARAFINDAN SAĞLANACAKTIR.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ağır iş makinaları tamir bakım ustasıyım motor meslek lisesi mezunuyum dizel pompacılıktan yetişme dizel motor ustalığı hidrolik pinomatik ustalığı yaptım altı yıl yurt dışı projelerde atölye formenliği yaptım orta derece ingilizcem ve arpçam vardır adanada ikamet ediyorum yirmi beş yıllık iş tecrübem var seyahat engelim yoktur. tel nom. 05444311594 saygılarımla

      Sil
  5. iş makinaları bakım ve onarım common raıl sıstem hıdrolık sıstem olarak tecrubelı ustayım iş arıyorum . MEHMET ÖZEN 0535 602 23 56

    YanıtlaSil
  6. iş makinaları ustayım yurt içi ve yurt dışında çalışırım yaşım 47 ustalık ve formenlik yaparım mekanik hidrolik motor bilgi ve tecrübem var piyasa atölyesinde yetiştim eski sanayi 4 levent cep tel 05369549978 e sınıfı ehliyetimde var

    YanıtlaSil
  7. İŞ MAKİNALARI USTAYIM MOTOR MEKANİK HİDROLİK BİLGİ VE TECRÜBEM VAR PİYASA SANAYİ ATLYESİNDE ÇALIŞTIM DAHA SONRAKİ YILLARDA ŞİRKETLERDE ÇALIŞTIM YAŞIM 47 FORMENLİK VE USTALIK İŞİ ARIYORUM DOLGUN CEP TEL 05369549978 İSTEMİŞ OLDUGUM MAAŞ 2500

    YanıtlaSil
  8. İŞ MAKİNALARI TAMİRCİYİM MOTOR MEKANİK HİDROLİK BİLGİ VE TECRÜBEM VAR FORMENLİK VE USTALIK YAPARIM YURT İÇİNDE VEYURT ÇALIŞIRIM
    YAŞIM 48 YURT İCİNDE VE DIŞINDA ÇALIŞIRIM MAAŞ 2500 TL İSTEMEKTEYİM ALDIGIM MAAŞ ÜZERİNDEN SSK MI ÖDENMESİNİ İSTEMEKTEYİM KAYNAGIM VE ŞÖFORLÜĞÜMDE VAR CEP TEL 05369549978 İSTANBULDA YAŞAMAKTAYIM

    YanıtlaSil
  9. iş makinası ustayım cep tel05369549978 maaş2500tl

    YanıtlaSil

ÜCRETSİZ İŞ İLANI BIRAK = ( NOT : Yorumlama Biçimi : ANONİM Seçerseniz ilanınız, üyelik olmadan ücretsiz anında yayınlanır. Ayrıca size ulaşabilmeleri için, irtibat bilgilerinizi ve telefon numaranızı yazmanızı önemle hatırlatırız.

GMAİL üyeliğiniz varsa üyelik girişli yayınlarsanız, bırakmış olduğunuz ilanı sonradan kendinizde silebilirsiniz.