iş ilanları
iş ilanları: Kasiyerlik iş ilanları bayan kasiyer arayanlar kasiyer iş ilanları kasiyerlik

Online Misafir

Blog Arşivi

Profil

Fotoğrafım

internetteki en güncel iş ilanları burada, bedava tamamen güncelleştirilmiş olan sitene iş ilanları artık kendi sitenizdede yayınlayabilirsiniz. iş arıyorum, eleman arıyorum diyenler. işle alakalı tüm yayınlar burada gösterilmektedir. turkish business job and jobs.

Pazartesi, Nisan 06, 2015

Kasiyerlik iş ilanları bayan kasiyer arayanlar kasiyer iş ilanları kasiyerlik

Kasiyerlik iş ilanları bayan kasiyer arayanlar kasiyer iş ilanları kasiyerlik
KASİYERLİK İŞ İLANLARI - BAY BAYAN KASİYER ARAYANLAR : büyük marketlerde ve hipermarketlerde, kasiyer aranıyor. kasiyerlik işinde tecrübeli elemanlar alınacaktır ilanları. Kasiyerlik iş ilanları bayan kasiyer arayanlar kasiyer iş ilanları kasiyerlik işleri ile ilgili iş ilanlarını burada bulabilirsiniz. Daha önce kasiyerlik işinde çalışmış olan bayan kasiyer alınacaktır. Kasiyerlik iş ilanları bayan kasiyer arayanlar kasiyer iş ilanları kasiyerlik iş ilanları.

  • marketlerde ve diğer alışveriş merkezlerinde kasiyerlikle ilgili tüm iş ilanlarını burada bulabilir ilan verebilir ayrıca ilanlarada gözatabilirsiniz.

4 yorum:

  1. slm biz buykçemece mimaroba da nesbah market te çalişacak bayan kasiyer aramaktayiz b çekmeceye yakın olursa seviniriz bir kasiyer bir et reyonuna bakacak eleman aramaktayiz



    saygılar
    nesbahmarket
    tel 0212 864 28 11
    gsm 0532 667 09 29

    YanıtlaSil
  2. KASİYER ARAYANLAR - KASİYERLİK İŞ İLANLARI : Firmamız bünyesinde kasiyer bölümünde çalışacak daha önce kasiyerlik yapmış işi bilen bayan kasiyer arıyoruz, kasiyerlik iş ilanına hemen başvur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba
      9 senelik tecrübeli kasiyerim iş arıyorum 0507 514 19 29 şimdiden teşekkürler

      Sil
  3. Kasiyerlik işi arıyorum ama kayseride ikamet ediyorum adım banu yaş 34 acil iş bakıyorum

    YanıtlaSil

ÜCRETSİZ İŞ İLANI BIRAK = ( NOT : Yorumlama Biçimi : ANONİM Seçerseniz ilanınız, üyelik olmadan ücretsiz anında yayınlanır. Ayrıca size ulaşabilmeleri için, irtibat bilgilerinizi ve telefon numaranızı yazmanızı önemle hatırlatırız.

GMAİL üyeliğiniz varsa üyelik girişli yayınlarsanız, bırakmış olduğunuz ilanı sonradan kendinizde silebilirsiniz.