ALTTAKİ FORMDAN ARADIĞINIZ İŞİ VE BULUNDUĞUNUZ ŞEHRİ YAZIP ARAYINIZ

bedava ilan ver

bedava ilan ver
ücretsiz ilan ver

Popüler Yayınlar

Blog Archive

Çarşamba, Mart 07, 2012

Kıbrıs iş ilanları kıbrısta çalışmak istiyorum kıbrıs iş ilanları

Kıbrıs iş ilanları kıbrısta çalışmak istiyorum kıbrıs iş ilanları
KIBRIS İŞ İLANLARI & KIBRISTA ÇALIŞMAK İSTEYENLER İÇİN İŞ İLANLARI : eşssiz güzelliği ile tatil ve turizm cenneti olan kıbrısta çalışmak ve iş imkanlarına bakmak istiyorsanız, Kıbrıs iş ilanları kıbrısta çalışmak istiyorum kıbrıs iş ilanlarına gözatınız. KIBRIS'ta turistik tesislerde, otel, pansiyon gibi turizm ile ilgili mekanlarda çalışmak isteyenler. Kıbrıs iş ilanları kıbrısta çalışmak istiyorum kıbrıs iş ilanları burada yayınlanmaktadır.

24 yorum:

  1. adım canan K.K.T.C kıbrıs iş ilanları ararken burayı buldum, çok güzel iş imkanları var teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ara canan 0545 712 01 31

      Sil
  2. selam uzun yıllar resteurantta calıstım garsonum denıyım var kalacak yeri olan uyumlu takım arkadaslarıyla calısmak isterim otel resteurant bar her yönde calıasabılırım seyahat engelım yok tur...05469791678..tuncay

    YanıtlaSil
  3. merhaba ben yalovada okuyorum ve yazları calısmak ıstıyorum cunku paraya cok ıhtıyacım var otellerde garson olarak calısırım ayrıca yabancı dıl olarak ıngılızcemde var. benı bu numaradan arayabılırsınız sıdıden tesekkurler 05318355126

    YanıtlaSil
  4. ben unıversıte ogrencısıyım ve yalovada okuyorum yazın calısp para kazanmam gerekıyor cunku durumum ıyı degıl otellerde garson olarak calısırım ayrıca ıngılızcede bılıyorum yardımlarınızı beklıyorum 05318355126

    YanıtlaSil
  5. KUZEY KIBRIS LEFKOŞADA YAŞAMAKTAYIM.BAYANIM.KIBRISLIYIM.
    SALATA MEZE ARA SICAK HAZIRLAMAKTAYIM.LEFKOŞADA ÇALIŞMAK İSTİYORUM.
    TLF
    533 836 19 74

    YanıtlaSil
  6. 25 yıllık kütüphane memuruyum. emekli olup kıbrısta çalışıp yaşamak istiyorum. ilgilennenler arayabilirlermi. 0 537 742 54 91 necmi-62-@hotmail.com

    YanıtlaSil
  7. merhaba...
    ben inşaat teknikeriyim, aynı zamanda gayrimenkul değerleme uzmanlığı yapıyorum. nişanlım muhasebeci, ikimiz birlikte kıbrısta iş arıyoruz. tel: 0553 391 24 58

    YanıtlaSil
  8. elektrık teknısyenı ve guvenlık görevlısıyim otel okul yurta çalısa bılırım 5314037454 mustafa emır

    YanıtlaSil
  9. kurupıyer ve muhasebe ısınde tecrubem var ılgınıze 5435362567 derya

    YanıtlaSil
  10. MERHABA

    BEN TÜRKİYE İSTANBULDA YAŞAMAKTAYIM ERKEĞİM GARSONLUK DENEYİMİM VAR AMA AĞİTİMEDE İHTİYACIM VAR BEN KIBRISTA ÖZELLİKLE RİXOS OTELDE ÇALIŞMAK İSTİYORUM ASKERLİMİ YAPALI 25 AY OLUYOR LÜTFEN BANA ULAŞI TEŞEKKÜR EDERİM

    BEN SAMED DEMİRCİ GSM: 0539 544 06 53

    YanıtlaSil
  11. kıbrısta çalıstım fakat döndüm tekrar gelmek istiyorum girne amerikan yurdunda elektrık teknisyenıydım ve dedemanda güvenlık ısı yaptım 5435362567 mustafa emir

    YanıtlaSil
  12. 3 yillik masorluk tecrubem var anadil seviyesinde macarca dilini orta seviyede ingilizce konusabiliyorum t.c vatandasiyim trde veya kibrista macarca tercumanlik sozlu veya yazili yapilir e-mail deejay_hiko@hotmail.com

    YanıtlaSil
  13. mersındeyım mersınd yasıyorum kıbrısta calısmak ıstıyorum dızel motor ustasıyım 7.24 calısırım 05367761809 ulasabılecegınız telefon nom

    YanıtlaSil
  14. dızel oto ustasıyım mersınde yasıyorum tercıhım kıbrıs 7 24 calısırım 05367761809 beklıyorum

    YanıtlaSil
  15. merhaba mersın de ıkamet edıyorum dızel arac ustasıyım 32 yasındayım saglıklıyım kıbrısta dolgun maaslı ıs arıyorum.7 24 calısırım one kazandırım sonra kazanıyım derım no:05367761809 ilgılenenler beklıyorum

    YanıtlaSil
  16. merhaba afyonda hıkamet edıorum 182 boyunda esmer fıt yapılı durust bıryım.profosyenel masaj yapıp sertıfıkalarımda mevcut .aynı zamanda kurpıyer olrakta kıbrısta calısmak ıstıorum.sılahlı guvenlık kartım ve ınsaat teknıkerlık ve yatlarda calısma ızın belgemde var b sınıfı ehlıyetım olup aractada ustayımdır saygılar.0554 555 99 03. ayrıca kıbrıstakı ıs ılanları ıcın daha detaylı bı sıte yada ılan yok hıc bı yerde.

    YanıtlaSil
  17. selçuk rusça ingilizce yazma konuşma önlisans işletme mezunu 05349837231

    YanıtlaSil
  18. baklavacıyım 05352586716

    YanıtlaSil
  19. ben terziyim bodrum kıbrıs antalyada çalışmak istiyorum

    YanıtlaSil
  20. Elektrik teknikeriyim
    Otel vb yerlerde teknik eleman olrak calisabilirim.
    Askerlik teycil belgem mevcut.
    26 yasindayim
    0506 383 2996 melih

    YanıtlaSil
  21. MERHABA BEN İBRAHİM EMEKLİ ORDU MENSUBUYUM VE 4 YILLIK ÜNİVERSİTE İŞLETME MEZUNUYUM KIBRISTA ÇALIŞMAK İSTİYORUM. TEL: 0534 525 92 18

    YanıtlaSil
  22. ben unlu mamurleri ustasyım kıbrısta çalışmak istiyorum daha önce kıbrısa geldim alçı montalama ve benzeri işlerden de anlarım daha farklı işlerde yapabilirim 25 yaşındayım ve yaşamayı seven hayata dolu biriyim no:5447936694

    YanıtlaSil
  23. merhaba ben memet adanada ikamet ediyorum mobilya cila işiyle uğraşıyorum uzman ekibimle götürü veya haftalık magosa tercihimizdir.tlf:05370206517

    YanıtlaSil

ÜCRETSİZ İŞ İLANI BIRAK = ( NOT : Yorumlama Biçimi : ANONİM Seçerseniz ilanınız, üyelik olmadan ücretsiz anında yayınlanır. Ayrıca size ulaşabilmeleri için, irtibat bilgilerinizi ve telefon numaranızı yazmanızı önemle hatırlatırız.

İLAN BIRAKTIĞINIZDA, SİZE ULAŞABİLMELERİ İÇİN İRTİBAT VE TELEFON NUMARALARINIZIDA YAZINIZ.
SİTE İLETİŞİM ADRESİMİZ : isariyorumben@gmail.com

TÜM ŞEHİRLER İŞ İLANLARI

iller ve şehirlerin ilçesi - ilçeler iş ilanları

İŞ İLANLARI

İŞ İLANLARI
iş ilanları

SİTENE İŞ İLANLARI EKLE