iş ilanları
iş ilanları: Masör iş ilanları Masöz iş ilanları masor arayanlar masöz masör

Online Misafir

Blog Arşivi

Profil

Fotoğrafım

internetteki en güncel iş ilanları burada, bedava tamamen güncelleştirilmiş olan sitene iş ilanları artık kendi sitenizdede yayınlayabilirsiniz. iş arıyorum, eleman arıyorum diyenler. işle alakalı tüm yayınlar burada gösterilmektedir. turkish business job and jobs.

Cuma, Nisan 03, 2015

Masör iş ilanları Masöz iş ilanları masor arayanlar masöz masör

Masör iş ilanları Masöz iş ilanları masor arayanlar masöz masör
MASÖR ARIYORUM İLANLARI & MASÖZ VE MASÖR ARAYANLAR : özellikle tatil bölgelerinde ve turistik mekanlarda, masör ve masözlere oldukça fazla ihtiyaç duyulmaktadır. yaz sezonunun yaklaşmasıyla birlikte artan masör ilanları ve masöj ilanları burada yayınlanmaktadır. Masör iş ilanları Masöz iş ilanları masor arayanlar masöz masör işi arıyorum diyenler. masörlük ve masözlük belgesi olupta çalışmak isteyenler, tüm iş fırsatlarını buradan değerlendirebilirsiniz.
  • Masör arıyorum.
  • Masöz aranıyor.
  • işinin erbabı ve işini çok iyi yapan masörler alınacaktır
  • deneyimli ve tecrübeli masör aranmaktadır.
  • tecrübeli masör arayan yerler.
  • masöz ve masor arayan firmalar iş ilanları.

11 yorum:

  1. selam ben mahmut eskişehirde masörüm sertifikam 552 saatliktir iş yerim yok bayan erkek ayırt etmeksizin evlere hizmet veriyorum aroma terapi hofmın link fulbadi lefteranaj anti silülüt masajları yaparım ilgilenen arkadaşlar bu numaradan ulaşabilir

    YanıtlaSil
  2. merhaba ben sıla 26 yaşındayım m.e.b. 608saatlik masözlük egitim kursundan egitimli ve diplomalıyım.3yıllık deneyimliyim istanbul içinde iş arıyorum...05414885920

    YanıtlaSil
  3. masör akademili alp istanbul. boyun bel sırt ağrılarınıza stresinizie selülitinize yorgunlugunuza sırtta oluşan fibrozit(kulunçlarınıza) vucut kronik yorgunluklarınıza zengin masaj portföyümle kandi evimd geçici olarak hizmetinizdeyim masör alp alternatifi olmayan masörüm tel 0532 227 95 88

    YanıtlaSil
  4. slm ben mehmet 4 yıllık masörüm 608 saatlik masörlük belgem var shihatsu,klasik isveç masajı,taş masajı,thai,refleksoloji yaptıgım masaj turleri istanbul avrupa yakasında iş arıyorum 05448004111

    YanıtlaSil
  5. slm ben okan 608 saatlik belge ve thai masajı belgemle 7 24 ANTALYA halkının hizmetindeyim 0539 6947791 ERKEK VEYA BAYAN FARK ETMEZ

    YanıtlaSil
  6. boğazın her iki yakasına slm ben masör alp cinsiyet ayrımı yapmıyorum kendi evimde beylere bayanlara masaj. keşke meslek yaşantımdaki 3000 küsur mesleki resmim buraya sığsaydı masör alp akademili masörden selülitinize stresinize yorgunluğunuza boyun bel sırt ağrılarınıza sırt kulunçlarınıza kendi evimde masaj terapi zengin masaj portföyümle hizmetinizdeyim meslekte 43000 masaj. randevu tel 0532 227 95 88

    YanıtlaSil
  7. PROFESYONEL M-A-S-Ö-R ÜM CİNSİYET AYRIMI YAPMIYORUM BAY VE BAYANLARA M-A-S-A-J HİZMETİ VERMEKTEYİM DİĞER İLANLARIMDAKİ VE BURADAKİ RESİMLER ŞAHSIMINDIR m-a-s-ö-r alp ten istanbullulara slm STRESİNİZE YORGUNLUĞUNUZA BOYUN BEL SIRT AĞRILARINIZA SIRT KULUNÇLARINIZA ÇÖZÜM. ZENGİN M-A-S-A-J PORTFÖYÜM OLAN MEDİKAL-FULL MEDİKAL-LENF- MANUEL-THAİ- SELÜLİT M-A-S-A-J- I - VE LİTERATÜRDEKİ TÜM M-A-S-AJ ÇEŞİTLERİMELE HİZMETİNİZDEYİM MESLEK YAŞANTIMDA 43000 KüSUR M-A-S-A-J VE BURAYA SIĞMAYACAK BOYUT VE ADETTE YÜZLERCE MESLEKİ RESMİM VE SENELERDİR KIRILAMAYAN REKORLARIM VARDIR. ŞİMDİ SİZ İSTANBULLULARA KENDİ EVİMDE HİZMET VERMEKTEYİM ; 0532 227 95 88

    YanıtlaSil
  8. kalitenin ta kendisi masör masör---kalite masör alp marmaraya slm masör alp kendi evimde beylere bayanlara masaj. keşke meslek yaşantımdaki 3000 küsur mesleki resmim buraya sığsaydı masör alp akademili masörden selülitinize stresinize yorgunluğunuza boyun bel sırt ağrılarınıza sırt kulunçlarınıza kendi evimde masaj terapi zengin masaj portföyümle hizmetinizdeyim meslekte 43000 masaj. tel 0532 227 95 88

    YanıtlaSil
  9. bodrumda yaz kış çalışacak masöz arıyorum 0543 879 4452

    YanıtlaSil
  10. Eşinize Masaj Hediye Etmek İster misiniz?

    Sizin kendi belirlediğiniz yerde gizliliği tamamen size bağlı olan mekanınızda ev otel ofisinizde güven içerisinde m.as.aj keyfini yaşayabilirsiniz.
    İki tarafında birbirine duyabileceği güven m.as.aj artı ek hizmete çevrilebilir.
    - Swedish,
    - Aroma Terapi,
    - Refleksoloji,
    - Sport Msj,
    - Thai,- Bölgesel,
    - Shiatsu vb.
    - Anti Selülit
    Detaylar için lütfen irtibata geçiniz. 0553 497 02 16
    www.masorilan.com

    YanıtlaSil
  11. 35 yıllık masörüm, ve ellerim çok hafiftir adım nazlı belgeli masör arayanlar varsa ankarada ikamet ediyorum iş arıyorum.

    YanıtlaSil

ÜCRETSİZ İŞ İLANI BIRAK = ( NOT : Yorumlama Biçimi : ANONİM Seçerseniz ilanınız, üyelik olmadan ücretsiz anında yayınlanır. Ayrıca size ulaşabilmeleri için, irtibat bilgilerinizi ve telefon numaranızı yazmanızı önemle hatırlatırız.

GMAİL üyeliğiniz varsa üyelik girişli yayınlarsanız, bırakmış olduğunuz ilanı sonradan kendinizde silebilirsiniz.