iş ilanları
iş ilanları: Medikal iş ilanları medikal eleman arayanlar ortopedi medikal

Online Misafir

Blog Arşivi

Profil

Fotoğrafım

internetteki en güncel iş ilanları burada, bedava tamamen güncelleştirilmiş olan sitene iş ilanları artık kendi sitenizdede yayınlayabilirsiniz. iş arıyorum, eleman arıyorum diyenler. işle alakalı tüm yayınlar burada gösterilmektedir. turkish business job and jobs.

Cuma, Nisan 03, 2015

Medikal iş ilanları medikal eleman arayanlar ortopedi medikal

Medikal iş ilanları medikal eleman arayanlar ortopedi mert medikal : 0224 233 40 43 & 0 532 254 70 93
MEDİKAL İŞ İLANLARI & ORTOPEDİ İŞ İLANLARI : sağlık sektöründe medikal işinde iş arıyorum diyenler, doktorlarla ve profesörlerle iletişimi iyi, sağlık sektöründe uzun yıllar çalışmış deneyimli medikal elemanı alınacaktır, prim üsülü çalışacak ve medikal malzeme pararlama ve sipariş alma işini yapabilecek tercihen bayan eleman aranmaktadır. Medikal iş ilanları - medikal eleman arayanlar ortopedi medikal iş ilanı vermek istiyorum diyenler. alttaki bölümden ücretsiz medikal ve ortopedi ile ilgi eleman arıyorum yada iş arıyorum ilanı verebilirsiniz.

2 yorum:

  1. merhabalar on parmak çok hızlı ve yanlışsız ekrana bakmadan yazı yazabiliyorum.her türlü word ve excell de vb programlarda veri girişi yapabilirim. bu tür işleri yaklaşık 7 yıldır yapıyorum.

    fatih çiçek 537 248 37 04

    YanıtlaSil
  2. ÜMRANİYE DUDULLU ile BOSTANCI ARASI METRO ŞANTİYESİ 17 AYRI DURAK - ŞAFT ve KONAKLAMA alanına BAY Sertifikasız Güvenlik Gözetim Görevlileri aranmaktadır.

    En az Ortaokul mezunu - 18 / 50 Yaş
    Sabıka yada Sicil kaydı olmayan,

    Çalışma ; 2 gündüz 2 gece 2 izin
    İmkanları; 1450 + Yol + Yemek + Agi

    Diğer ilçelerimizdeki projelerimiz içinde firmamıza ulaşabilirsiniz

    Bilgi ve İrtibat -
    0212.212.90.40 Pbx - 0539.480.10.10 -
    0543 428 82.82 - www.sesaguvenlik.com
    Mesai Saatlerimiz H.içi 09.00-18.30 C.tesi 10.00-17.00 dir
    Lütfen mesai saatleri dışında arama yapmayınız

    SERTİFİKASIZ PERSONELLER İÇİN; Özel güvenlik eğitiminizi alırken çalışma fırsatıdır - Yönlendirdiğimiz projelerimizde %100 İş imkanı ile çalışırken özel güvenlik kimliğinizi alma şansıdır..

    Sertifikasız Güvenlik - Gözetim Görevlisi nedir ? http://www.sesaguvenlik.com/Cms.asp?ID=59

    YanıtlaSil

ÜCRETSİZ İŞ İLANI BIRAK = ( NOT : Yorumlama Biçimi : ANONİM Seçerseniz ilanınız, üyelik olmadan ücretsiz anında yayınlanır. Ayrıca size ulaşabilmeleri için, irtibat bilgilerinizi ve telefon numaranızı yazmanızı önemle hatırlatırız.

GMAİL üyeliğiniz varsa üyelik girişli yayınlarsanız, bırakmış olduğunuz ilanı sonradan kendinizde silebilirsiniz.