iş ilanları
iş ilanları: mimar arıyorum iç mimar iş ilanları mimar arayanlar mimarlık

Online Misafir

Blog Arşivi

Profil

Fotoğrafım

internetteki en güncel iş ilanları burada, bedava tamamen güncelleştirilmiş olan sitene iş ilanları artık kendi sitenizdede yayınlayabilirsiniz. iş arıyorum, eleman arıyorum diyenler. işle alakalı tüm yayınlar burada gösterilmektedir. turkish business job and jobs.

Cuma, Nisan 03, 2015

mimar arıyorum iç mimar iş ilanları mimar arayanlar mimarlık

mimar arıyorum iç mimar iş ilanları mimar arayanlar mimarlık
MİMAR ARIYORUM İŞ İLANLARI : Holdingimize, deneyimli proje koordinatörü ve mimar aramaktayız, mimarlık işinde oldukça deneyimli mimar ve mimarlar alınacaktır. internetteki tüm, mimar arıyorum iç mimar iş ilanları mimar arayanlar mimarlık iş ilanları burada yayınlanıyor. projelerimizin çizimi ve yapılandırılması konusunda yardımcı mimar arıyoruz. mimar arıyorum iç mimar iş ilanları mimar arayanlar mimarlık iş ilanları bul.

3 yorum:

  1. mimarım iş arıyorum
    ilyas yaman
    cep:05321566840

    YanıtlaSil
  2. info@mobilyadek.com adresine cv gönderiniz

    YanıtlaSil
  3. 2010 yilinda %75 basari burslu olarak Dogus Üniversitesi Iç Mimarlik Bölümü 1.inci olarak Sanat ve Tasarim Fakültesinden de 2.ci olarak mezun oldum.Okulda aldigim egitim sonrasinda Autocad ve 3dsmax kurslarinda aldigim egitimle ve çalistigim sirketler dogrultusunda kendimi gelistirdim.Anadolu yakasında iş aramaktayım.

    Iç Mimar
    Seda YAKUT

    YanıtlaSil

ÜCRETSİZ İŞ İLANI BIRAK = ( NOT : Yorumlama Biçimi : ANONİM Seçerseniz ilanınız, üyelik olmadan ücretsiz anında yayınlanır. Ayrıca size ulaşabilmeleri için, irtibat bilgilerinizi ve telefon numaranızı yazmanızı önemle hatırlatırız.

GMAİL üyeliğiniz varsa üyelik girişli yayınlarsanız, bırakmış olduğunuz ilanı sonradan kendinizde silebilirsiniz.