ALTTAKİ FORMDAN ARADIĞINIZ İŞİ VE BULUNDUĞUNUZ ŞEHRİ YAZIP ARAYINIZ

bedava ilan ver

bedava ilan ver
ücretsiz ilan ver

Popüler Yayınlar

Blog Archive

Cumartesi, Mart 10, 2012

pasta ustası arayanlar pastacı iş ilanları pasta ustası pastacılar

pasta ustası arayanlar pastacı iş ilanları pasta ustası pastacılar
PASTA USTASI ARANIYOR : Pastahanemizin, pasta imalatı bölümünde çalışacak, pasta ustaları aranıyor, müracaat, şahsen firmamıza olacaktır. internetten, kuru ve yaş pasta ustası arayanlar pastacı iş ilanları pasta ustası arıyoruz. pastacılar iş ilanlarını burada bulabilirsiniz. unlu mamülleri imalathanesine, tecrübeli ve çok deneyimli, pasta ustası aranıyor, pasta ustası arayanlar pastacı iş ilanları pasta ustası pastacılar iş ilanları ara ve bul.

18 yorum:

  1. unlu mamüller ustasıyım iş arıyorum bu site süpermiş

    YanıtlaSil
  2. pizza ustasıyım,işarıyorum

    YanıtlaSil
  3. Slm ben aksaraydan mehdi pastaciyim yas pasta kuru pasta sutlu mamulleri tulumba akliniza ne gelirse 0546 902 25 61 cok acil bekliyorum

    YanıtlaSil
  4. slmlar Ben sükrü istanbulda ikamet ediyorum pastacılık sektöründe 14 yıl deneyimim var işimi severek yapıyorum yaş pasta kuru pasta baklava ve börek üzeri çalısıyorum sigortalı devamlı bir iş arıyorum yardımcı usta olarakta olabilir güngören cevresi tercihim ilgililer 5436398193'den ulasabilirler. herkeze hayırlı işler

    YanıtlaSil
  5. slm is arıyorum pastane isi ve kebapcıyım sef garson ve komi de olur baklavacıyım ustayım ilgilenenler telefon 5384482317 not pazarlama ve insaat işi olmasın ve aramasın ismim hasan

    YanıtlaSil
  6. elazig olsu hasan 53844482317

    YanıtlaSil
  7. mrh ben mehmet bel heybeliadada oturuyorm yalova da pasta ile ilgili hertürlü hamur işlerini yapabiliyorum heybeli ada mehtap pastanesinde pasta ustalığı yaptım ilgilenenler telefonum 05545068017

    YanıtlaSil
  8. slm herkeze ankadan onur usta ankara ıcı saglam bır fırmada saglam bır ıs arıyorum yaspasta kuru pasta mayalı borek heryey var anlıyacagınız 14 yıldır bu ısı yapıyorum saygılarımla herkeze kolay gelsın 05517107386

    YanıtlaSil
  9. komple ustayim istanbul avrupa yakasinda is ariyorum 0530 944 71 90

    YanıtlaSil
  10. pasta ustasıyım bursa orhan gazideoturuyorum markey yada özel bır şirktte iş arıyorum sıgaram yok daha once şaypa avm de calıştım tşke derim 0225736200

    YanıtlaSil
  11. pasta ve kuru pasta ustasıyım..istanbul/fatihde oturuyorum..istanbul avrupa yakasında iş arıyorum..ilgilenenlere şimdiden teşekkür ederim..tel:0541 853 24 08

    YanıtlaSil
  12. Selamlar ben erdem poğoca börek kuru pasta tatlı ustasıyım iş arıyorum aydın ödemiş bayındır tercihim

    YanıtlaSil
  13. Yaş pasta ve kuru pasta ustasıyım. Ankarada oturuyorum. 30 Yıllık Deneyimim var. Liva , Bezmialem , Figen , Palet , Ceklant gibi birçok yerde deneyimim var.İş Arıyorum İlgilenen Arkadaşlar Lütfen Arasın 05442288570

    YanıtlaSil
  14. meraba şu an çalışmaktayım ama parasal sorunlardan dolayı ayrılmak istiyorum ..baş usta olarak çalışmaktayım 25 yıllık tecrübesi olan pasta ustasıyım .tercihen iyi bir işletmede çalışmak istiyorum otel de olabilir 0542 737 44 08

    YanıtlaSil
  15. Pasta baklava ustasiyim Istanbul avrupa yakasinda is ariyorum 0530 944 71 90

    YanıtlaSil
  16. Hayırlı günler Ben sükrü pastacılık sektöründe 14 yıl deneyimim var işimi severek yapıyorum mayalı.yaş pasta kuru pasta baklava ve börek üzeri çalısıyorum sigortalı devamlı bir iş arıyorum yardımcı olarakta çalışabilirim hotellerde olabilir(kalacak yeri olan) ilgililer 5436398193'den ulasabilirler. herkese hayırlı işler,,

    YanıtlaSil
  17. Yas ve kuru pasta special kurabiye mayali mal hersey mevcut. Ben ramazan usta. Tel no : 0546 579 97 77

    YanıtlaSil
  18. Elle acilan Italyan pizza ustasiyim ilgilenenlerin bu numarayi aramasini rica ederim 0534 935 55 71 Eray

    YanıtlaSil

ÜCRETSİZ İŞ İLANI BIRAK = ( NOT : Yorumlama Biçimi : ANONİM Seçerseniz ilanınız, üyelik olmadan ücretsiz anında yayınlanır. Ayrıca size ulaşabilmeleri için, irtibat bilgilerinizi ve telefon numaranızı yazmanızı önemle hatırlatırız.

İLAN BIRAKTIĞINIZDA, SİZE ULAŞABİLMELERİ İÇİN İRTİBAT VE TELEFON NUMARALARINIZIDA YAZINIZ.
SİTE İLETİŞİM ADRESİMİZ : isariyorumben@gmail.com

TÜM ŞEHİRLER İŞ İLANLARI

iller ve şehirlerin ilçesi - ilçeler iş ilanları

İŞ İLANLARI

İŞ İLANLARI
iş ilanları

SİTENE İŞ İLANLARI EKLE