ALTTAKİ FORMDAN ARADIĞINIZ İŞİ VE BULUNDUĞUNUZ ŞEHRİ YAZIP ARAYINIZ

bedava ilan ver

bedava ilan ver
ücretsiz ilan ver

Popüler Yayınlar

Blog Archive

Cumartesi, Mart 17, 2012

Posta Gazetesi iş ilanları servisi posta gastesi posta gaztesi

Posta Gazetesi iş ilanları servisi posta gastesi posta gaztesi
POSTA GAZATESİ İŞ İLANLARI SERVİSİ İLETİŞİM : Posta gazatesinde günlük ve güncel yayınlanan iş ilanlarını burada bulabilirsiniz, posta gastesine iş ilanı vermek istiyorum diyenler, posta gazatesi kiralık ilanı, posta gastesi satılık ilanı, eleman arıyorum, eleman arayanlar, iş ilanı, işçi ilanları gibi tüm ilan isteklerinizi posta gastesine verebilir, hedeflerinize kısa sürede ulaşabilirsiniz. Posta Gazetesi iş ilanları servisi posta gastesi posta gaztesi iş ilanları servisi ile türkiye elinizin altında.

23 yorum:

  1. İstanbul Avrupa yakasında bulunan Halkalı, Sefaköy, İkitelli,Yenibosna, Fatih, Taksim, Avcılar, Esenyurt, Beylikdüzü, Büyükçekmece deki projelerimiz için dolgun ücretle bay güvenlik personelleri alınacaktır.
    İletişim : 0212 422 56 56 ( İnsan Kaynakları )
    GSM : 0533 306 13 72

    YanıtlaSil
  2. mrb ben kartlıyım arkadaşım sertifikalı iş arıyoruz 05425990610 yaşım 29

    YanıtlaSil
  3. iatanbul kartalda bulunan çelik kapı fabrikamıza vasıflı ve vasıfsız elamanlar alınacaktaır maaş+ssk+yemek+yol 05468185275

    YanıtlaSil
  4. Bloğunuzda ki güncel paylaşımlarınız sayesinde sık sık bloğunuzu takip etmeye başladık. Halı yıkamacı firması olarak paylaşımlarınızın ve başarılarınızın devamı dileriz.

    YanıtlaSil
  5. ümraniye küçüksuda firmaqmıza aşçı ve yamak arıyoruz.
    0549 725 68 66

    YanıtlaSil
  6. istanbul başakşehir de bulunan seviimize acil kaportacı ustası aranmaktadır müracat 05338131144

    YanıtlaSil
  7. istanbul ikitelli organizedeki servisimize kaportacı ustası aranmaktdır müracat 05338131144

    YanıtlaSil
  8. ben maltepe kartal civarı makinacı arıyorum düz makinacı iş var ama elaman arkadaş lazıım maaş dolgundur ilgilenen arkadaşlara duyurulur acil tanıdıgınız varsa yonlendırıın sevinirim YÜCEL ALPASLAN 0532 598 08 16 CEBİM

    YanıtlaSil
  9. ben istanbul avcılar-parsellerde oturmaktayım özel güvenlik işi arıyorum part-time full-time 6 senelik tecrübem var yaş 25 boy 1.75 kilo 69 askerlik yapıldı tel:0538-980-38-78

    YanıtlaSil
  10. ben istanbul avcılarda oturmaktayım kendi işim vardı kapattım şöför işi arıyorum 20 yıllık deneyimim e sınıfı ehliyetim var.mustafa yüter cep.05353020437

    YanıtlaSil
  11. istanbul şişli ve yakınlarında 2004 renoult arabamla makam şöförlüğü yapabilirim.içki kullananlar aramasın..sabah götür akşam getir yaparım.. 05355253319

    YanıtlaSil
  12. slm ismim aycan aslen makedonyaliyim ama yunanistanda calisiyordum simdi evdeyim ve kendime bir is ariyorum cocuk bakiciligi,hasta,sekreter,temizlikci her turlu isi yaparim,29 yasindayim numaram 00359892388236 ise cok ihtiyacim var turkiyeden cissi bir arkadas ta olur..tesekurller

    YanıtlaSil
  13. Yeni emekli oldum,52 yasindayim her ne is olursa yaparim dinamik birisiyim.Kendi aracimlada calisabilirim.TLF:05322232589
    Antalya/kepez(Altinovada) ikamet ediyorum.

    YanıtlaSil
  14. ben asıl mesleğim tesisat çatı izalasyon işleri yapmaktayım hiç boş kalmak istemediğimden dolayı ayrıca iş arıyorum a dan z ye her türlü ekibim var anahtar teslimi bütün tadilat işleri yaparım abdullah usta cep.05304253177

    YanıtlaSil
  15. küçükçekmece halkalıda 17 kişilik mercedes sprinter aracıma boşta olup personel servis işi aranıyor direk fabrikada olabilir işleriniz itina ile yapılır 05335785390

    YanıtlaSil
  16. Elektronik teknisyeniyim mümkün olan her tür elektronik cıhazları ve kartlarının saatlerin onarımını imalatdaki montsjını bakım testlerini yaparım küçükçekmecede ikamet ediyorum acil iş arıyorum 05423306711

    YanıtlaSil
  17. ben önder avcılar yeşilkentte oturuyorum çeştli işlerde calıştm fabrika,üretim,temizlik,yükleme boşaltma,vb.kısaca herişi yapar anlarım...benm için tek şart,şartlarn uyumu oturduğum yere servis ve birgünde olsa iznn hafta sonu olması gibi...05319828091telim.

    YanıtlaSil
  18. BEN MUSTAFA YILMAZ 2012 GORNET ARABAMLA İŞ ARIYORUM 05352807181

    YanıtlaSil
  19. ben sinan güzel 18 yaşımdayım ve bir meslek öğrenmek istiyorum inşaat olabilir alçıpan olabilir dekorasyon olabilir elektirik olabilir faretmez buradan bana olaşabilirsiniz tel(0539-911-58-86)ilginiz için teşekürler

    YanıtlaSil
  20. BEN MURAT MURAT E SINIFI EHLİYETİMLE ŞÖFÖRLÜK İŞİ ARIYORUM 05303279324

    YanıtlaSil
  21. Merhaba ben wosvagen 2012modelcaravella aracımla ananadolu yakasindan avrupa yakasina sabah akşam servis çekmek istiyorum.

    YanıtlaSil

ÜCRETSİZ İŞ İLANI BIRAK = ( NOT : Yorumlama Biçimi : ANONİM Seçerseniz ilanınız, üyelik olmadan ücretsiz anında yayınlanır. Ayrıca size ulaşabilmeleri için, irtibat bilgilerinizi ve telefon numaranızı yazmanızı önemle hatırlatırız.

İLAN BIRAKTIĞINIZDA, SİZE ULAŞABİLMELERİ İÇİN İRTİBAT VE TELEFON NUMARALARINIZIDA YAZINIZ.
SİTE İLETİŞİM ADRESİMİZ : isariyorumben@gmail.com

TÜM ŞEHİRLER İŞ İLANLARI

iller ve şehirlerin ilçesi - ilçeler iş ilanları

İŞ İLANLARI

İŞ İLANLARI
iş ilanları

SİTENE İŞ İLANLARI EKLE