ALTTAKİ FORMDAN ARADIĞINIZ İŞİ VE BULUNDUĞUNUZ ŞEHRİ YAZIP ARAYINIZ

bedava ilan ver

bedava ilan ver
ücretsiz ilan ver

Popüler Yayınlar

Blog Archive

Cuma, Mart 09, 2012

Pvc Montaj Ustası aranıyor PVC montaj ustaları pvc

Pvc Montaj Ustası aranıyor PVC montaj ustaları pvc
PVC MONTAJ USTASI ARIYORUZ PVC MONTAJCISI : Daha önce pvc'de çalışmış, işinde deneyimli ve uzman, müşteriye montaja gönderebileceğimiz, işine hakim, Pvc Montaj Ustası aranıyor PVC montaj ustaları pvc eleman arıyoruz iş ilanları. internetten, Pvc Montaj Ustası aranıyor PVC montaj ustaları pvc konusunda bilgili ve tecrübeli eleman arayanlar listesi. pvc ile ilgili tüm iş ilanları burada yayınlanıyor.

10 yorum:

  1. istanbul esenler esenyurt civarı pvc eleman arayanların bşlgilerine usta ve birde devamlı çalıştıgım kalfam var pvccilerin dikkatine montaj imalat fark etmez 05422298533 Gökhan

    YanıtlaSil
  2. ben ş.urfa suruç ta oturuyorum 4 yıl pvc dograma imalat ve montajcı olarak calıştım ve ş.urfa suruç endüstri meslek lisesinden kalfalık belgegi aldım

    YanıtlaSil
  3. ben 4 yl pvc dpgrama imalat ve montajcılık yaptım işe ihtiyacım varr acilen numaram05455336437

    YanıtlaSil
  4. pvc montajı ısıcam imalatı ve montajı e sınıfı ehliyetli serce 2 ve 4 belgeli 15 yıllık deneyimli yurt dışı çıkış engelsiz 2013 ekim ayına kadar pasaport süreli 48 yaşında dinamik ustayım.tel05353914978 adnankulcu@hotmail.com

    YanıtlaSil
  5. ben ş.urfa suruç tan 4 yıl çaliıtım pvc imalat ve montaj işin de işsizim iş arıyorum pvc imalat ve montaj kalfalık belgem var msn mehmetcan_guner6363@hotmail.com pvc montajcı olarak iş arıyorum ltfn yardımcı olun numaram 05455336437 ben ş.urfa suruç ta ikamet etmekteyim

    YanıtlaSil
  6. ben 8 yıldır bu işi yapıyorum kendim montaj ustasıyımher turlu montaj larınızı yaparım ıster sıfır ıster sok tak izmir ve cevresinde calısırım seyyarolarakmontajlarınızı temız ve tıtızlikle yaparızayrıca buyukmontaj işlerinizolursa ayrıca ekıbım var tel05415316221 den bana ulasa bılırsınız tesekkurler..

    YanıtlaSil
  7. slm ben ahmet izdes ISTANBUL ESENLERDE oturuyom 5 YIL pvc doğrama ve montaj ustalığı yaptım sürekli çalışmak istiyorum arz derim TLF: 05347083033

    YanıtlaSil
  8. .ben a cer pvc ustasiyim 1995 dn beri u isteyim imalat ve montasdan ustasiyim pvc surme hbsime imalati yaparim acilen isbekliyorum 532 3053842

    YanıtlaSil
  9. slm ben adanadan yzyrum pvc sektorunde 12 yillik ustayim musteri diyolugum iyidir b sinifi ehliyetimlet is ariyorum05376046613

    YanıtlaSil
  10. 12 yıllık deneyimim var pvc aleminyum kupeste celik kapi deneyimlerim var parca basi verenler ve yada dolgun ucret verenler varsa 5448333372

    YanıtlaSil

ÜCRETSİZ İŞ İLANI BIRAK = ( NOT : Yorumlama Biçimi : ANONİM Seçerseniz ilanınız, üyelik olmadan ücretsiz anında yayınlanır. Ayrıca size ulaşabilmeleri için, irtibat bilgilerinizi ve telefon numaranızı yazmanızı önemle hatırlatırız.

İLAN BIRAKTIĞINIZDA, SİZE ULAŞABİLMELERİ İÇİN İRTİBAT VE TELEFON NUMARALARINIZIDA YAZINIZ.
SİTE İLETİŞİM ADRESİMİZ : isariyorumben@gmail.com

TÜM ŞEHİRLER İŞ İLANLARI

iller ve şehirlerin ilçesi - ilçeler iş ilanları

İŞ İLANLARI

İŞ İLANLARI
iş ilanları

SİTENE İŞ İLANLARI EKLE