ALTTAKİ FORMDAN ARADIĞINIZ İŞİ VE BULUNDUĞUNUZ ŞEHRİ YAZIP ARAYINIZ

bedava ilan ver

bedava ilan ver
ücretsiz ilan ver

Popüler Yayınlar

Blog Archive

Çarşamba, Mart 14, 2012

terzi iş ilanları terziciler Terzi iş ilanları terziler

terzi iş ilanları terziciler Terzi iş ilanları terziler
TERZİ İŞ İLANLARI : Bay bayan terzisi arayanlar, özel dikim elbise ve kıyafet dikimi yaptırmak istiyorum diyenler, terzi arayanlar, tüm terzilikle alakalı iş ilanları burada yayınlanmaktadır. terzi iş ilanları terziciler Terzi iş ilanları ve terziler, bursadaki terziler, istanbul, izmir, ankara, antalya, eskişehir gibi birçok şehirdeki terzi ustaları, terzı ustası arıyorum diyenler, internetten terzi bul. en güncel ve en yeni, terzi iş ilanları terziciler Terzi iş ilanları terziler listesi.

3 yorum:

  1. TERZİLİK İŞİ ARIYOM HER TÜRLÜ DİKİŞ DİKİYORUM ETEK CEKET GÖMLEK PANTOLON ELBİSE ABİYE ÜÇ YIL KURSA GİTTİM ÇEVREYEDE ÇOK DİKTİM KENDİME GÜVENİYORUM İŞ VERENİNDE MEMNUN KALACAĞINA EMİNİM İSTERLERSE ATÖYEDE İSTERLERSE EVDEDE YAPABİLİRİM HER TÜRLÜSÜNE MÜSAİTİM BALIKESİR/ BANDIRMADAN 05556954523 NOLU TEL ARARLARSA SEVİNİRİM ŞİMDİDEN SAYGILAR :))

    YanıtlaSil
  2. Abiyede usta terzi araniyor Florya da
    Tel;0532 582 82 22

    YanıtlaSil
  3. evimde dikiş dikiyoyum 10 yıl konfek 3 yıl maza terzili yaptım sonra modalislik kursu gittim şimdi evimde dikiyorum elbise etek pantolun yelek gömlek manto fardüsü hertürlü dikiş vetadilat yapıyorum ümraniyede otuyorum 05346246332

    YanıtlaSil

ÜCRETSİZ İŞ İLANI BIRAK = ( NOT : Yorumlama Biçimi : ANONİM Seçerseniz ilanınız, üyelik olmadan ücretsiz anında yayınlanır. Ayrıca size ulaşabilmeleri için, irtibat bilgilerinizi ve telefon numaranızı yazmanızı önemle hatırlatırız.

İLAN BIRAKTIĞINIZDA, SİZE ULAŞABİLMELERİ İÇİN İRTİBAT VE TELEFON NUMARALARINIZIDA YAZINIZ.
SİTE İLETİŞİM ADRESİMİZ : isariyorumben@gmail.com

TÜM ŞEHİRLER İŞ İLANLARI

iller ve şehirlerin ilçesi - ilçeler iş ilanları

İŞ İLANLARI

İŞ İLANLARI
iş ilanları

SİTENE İŞ İLANLARI EKLE