iş ilanları
iş ilanları: vakum ustası arayanlar iş ilanları sıcak tatlı ustası

Online Misafir

Blog Arşivi

Profil

Fotoğrafım

internetteki en güncel iş ilanları burada, bedava tamamen güncelleştirilmiş olan sitene iş ilanları artık kendi sitenizdede yayınlayabilirsiniz. iş arıyorum, eleman arıyorum diyenler. işle alakalı tüm yayınlar burada gösterilmektedir. turkish business job and jobs.

Cuma, Nisan 03, 2015

vakum ustası arayanlar iş ilanları sıcak tatlı ustası

vakum ustası arayanlar iş ilanları sıcak tatlı ustası
VAKUM USTASI İŞ İLANLARI & SICAK TATLI USTASI ARAYANLAR : Şirketimizin, Lokanta, pastahane ve restorant bölümlerinde görevlendirilmek üzere, vakum ustası arayanlar iş ilanları sıcak tatlı ustası aranıyor iş ilanları. Bay bayan tecrübeli vakum ustaları ve sıcak tatlı yaypabilen ustalar aranmaktadır. internetten, vakum ustası arayanlar iş ilanları sıcak tatlı ustası bul. hergün güncellenen ve en yeni, vakum ustası arayanlar iş ilanları sıcak tatlı ustası iş ilanlarını burada bulabilirsiniz.

7 yorum:

  1. Sıcak tatlı ustası aranıyor. tulumba ve halka tatlısı yapabilcek elman aranıyor. tecrebeli olma şartı yoktur. ücreti dolgundur. çalışma ortamı uygundur. Adres: kçükçekmece sefaköy inönü mah. tel: 0532-682-73-64

    YanıtlaSil
  2. selam ben murat usta baklava tulumba halka paşasarması karakuş tatlıları ustasıyım iş arayorum 05412192338 bana bunumaradan ulaşa bilirsiniz

    YanıtlaSil
  3. slm ben baklavacı murat usta şuan calışmıyorum cok acil iş aramaktayım baklava ve baklava çeşidi artı halka tulumba paşa sarması benim için şehir önemli deyil para sorunu sigorta sorunu olmayan heryerde calışırım yurt dışıda olursa olmaz demem 05422192338 bana bunumaradan ulaşa bilirsiniz şimdilik herkese hayırlı işler dilerim

    YanıtlaSil
  4. Merhaba
    Tatlı Ve Döner Ustasıyım... Acil iş arıyorum.....
    Tecrübeme güveniyorum.
    GÜRKAN ALBAYRAK
    0533 557 42 01

    YanıtlaSil
  5. ben tulumba ustasıyım işarıyorum 05443131473 arayın görüşelim

    YanıtlaSil
  6. lokma ve tulumba tatlısı usta ve yardımcısı aranıyor SSK ve yatacak yer temin edilir..tel.05326552499

    YanıtlaSil
  7. MERHABA DONDURMA TULUMBA LOKMA KADAYIF BENZERİ TATLILAR YAPMAKTAYIM 20 YILIK DENEYİMİM VAR DEVAMLI OLMAYAN ARAMASIN PARA SIKINTISI SSK YEMEK ULAŞIM SIKINTI İSTEMEM 0539 559 83 85

    YanıtlaSil

ÜCRETSİZ İŞ İLANI BIRAK = ( NOT : Yorumlama Biçimi : ANONİM Seçerseniz ilanınız, üyelik olmadan ücretsiz anında yayınlanır. Ayrıca size ulaşabilmeleri için, irtibat bilgilerinizi ve telefon numaranızı yazmanızı önemle hatırlatırız.

GMAİL üyeliğiniz varsa üyelik girişli yayınlarsanız, bırakmış olduğunuz ilanı sonradan kendinizde silebilirsiniz.