ALTTAKİ FORMDAN ARADIĞINIZ İŞİ VE BULUNDUĞUNUZ ŞEHRİ YAZIP ARAYINIZ

bedava ilan ver

bedava ilan ver
ücretsiz ilan ver

Popüler Yayınlar

Blog Archive

Cuma, Mart 02, 2012

yurtdışı iş ilanları bul yurtdışı iş ilanları ara yurtdisi is ilanlari

yurtdışı iş ilanları bul yurtdışı iş ilanları ara yurtdisi is ilanlari
YURT DIŞI İŞ İLANLARI BURADA : yabancı bir ülkedemi çalışmak istiyorsunuz, en yeni bırakılan ve en güncel, yabancı ve yurtdışı iş ilanları burada bulabilirsiniz. yüksek maaşlı ve çok avantajlı yurtdışında çalışma fırsatları ile ilgili, yurtdışı iş ilanları bul yurtdışı iş ilanları ara yurtdisi is ilanlari listesi.

20 yorum:

  1. slm ben baklavacı murat usta baklava vebaklava ceşidi ve kızartma talısı şuan calışmıyorum acil işe ihtiyacım var yurt dışında calışmak istiyorum bana bunumaradan ulaşa bilirsiniz 05422192338

    YanıtlaSil
  2. selam ben baklavacı ve börek ustasıyım( rusayada_dubaide_katarda_ve avrupa ülkelerinde çalışmak istityorum(yüzde otuz arapça ve yüzde 30 ingilizce biliyorum)şu an ırak basrada çalışıyorum,halil fırat( hello my name is halil fırat lam looking for work in my bronchial türkiş dessert and patty and A la carte desserts lve been working long time in tourism hotel in turkey, and now l have been working basra in ıraQ if you need chef, can reach me from this number (+9647713167338)(+905310118084) thanks

    YanıtlaSil
  3. selam..ben mahsun mobilya imalat+montaj ustasıyım..yurtdışında çalışmak istiyorum..05413804948 05316012728 numaradan ulaşabilirsiniz..

    YanıtlaSil
  4. elektrik ustasıyım yurtdışı şantyelerde çalışmak istiyorum 05387031380 nolu tlf dan arayın konuşalım
    ben ramazan ataş

    YanıtlaSil
  5. ben mimarım genel müdürlük yaptım yenizellanda irlanda kanada iskoçya avustralya bu ülkelerin birine yasal olarak götürecek şirket ve kişiler 0546 203 44 90

    YanıtlaSil
  6. Efendim ismim ayhan ipek trabzonda yaşıyorum.45 yaşındayım bekarım.Uzun süre yurt dışında gemilerde işçi olarak çalıştım.Şu an avusturalyada işçi olarak çalışmak istiyorum.İkametim adacık mh. ışıkkent sitesi b/blok. kat/6/daire 23. Beşikdüzü/Trabzon Cep:05428909061 Not: pasaportum var. Saygılar.

    YanıtlaSil
  7. MERABALAR,,28 yaşindayım ankarada ikametgah adıyorum 10 senededir kasaplık meslegımı icra ediyorum yur dişinda hizmet vermek isyorum yetkıler bu iletişim numarasından ulaşabilirler TEŞEKKÜRLER
    MUSTAFA KELLECİ
    İLETİŞİM:0-532-408-686

    YanıtlaSil
  8. Mrblar ben ali yurt dışında iş ariyorum meslek kaynakçılık tesisat ve montajcıyım iletişim 05367082863

    YanıtlaSil
  9. BEN HALİL 31 YAŞINDAYIM ÇOCUKLUGUMDAN BERİ BU İŞİN İÇERSİNDEYİM AYNI ZAMANDA BABA MESLEGİM KEBAP USTASIYIM YURTDIŞINDA ÇALIŞMAK İSTİYORUM PASAPORTUM USTALIK BELGEM MEVCUTTUR YURTDIŞINA ÇIKIŞ ENGELİM YOKTUR ÜCRET GÖRÜŞÜLÜR +90 5545076763
    halil1862@hotmail.com

    YanıtlaSil
  10. atım ismail 36 yaşıntayım gaz altı elektırık kaynakcısıyım yurt dışınta işarıyorum iş sorumluluğu almayı seven biriyim baylaşmayı seven bıriyim tel 05352831893

    YanıtlaSil
  11. ben halit temizlik elemanı ve elimizden her iş gelir doru dürsst eleman aryan yurtdı firmalar arapça farzca dillerimiz mevcut acil işe ihtiyacımız var şantiyelerde çok çalıştık halit 0541 259 72 34

    YanıtlaSil
  12. benim adım necdet 29 yaşındayım benim mesleğim plastik enjeksiyon makinası ustasıyım yurtdışında çalışabilirim. orta derecede ingilizce biliyorum. ekip çalışmasını seven biriyim. istanbul doğumluyum askerliğimi yaptım adanada ikamet ediyorum. tel. 0530 630 00 38 telefonum 24 açıktır.

    YanıtlaSil
  13. universal torna işinde çalışıyorum yurtdışında çalışmak istiyorum05395148368

    YanıtlaSil
  14. ben fatih soylu makina teknikeriyim tasarımdan iyi anlıyorum yutdışında kalıp fabrikasında çalışabilirim numaram 05075992683

    YanıtlaSil
  15. Yurt dışında yaşamak ve ortak iş düzeni kurmak …
    Orta Asya da Kırgızistan merkezli ve aynı zamanda Özbekistan ve Kazakistan da açılabileceğimiz altyapısını hazırladığım bir iş projem adına az bir sermaye koyarak hem çalışma izni hem de oturma izni ve şirket ortağım olacaksınız bu yüzden az sermayesi olan bir ortak arayışındayım ilgilenirseniz tanışmak isterim. Büyük risklere girmeden hayırlısı ile başaracağız ben kendimden ve projemden eminim.
    Saygılarımla…
    nemesis.73@outlook.com
    Skype : nemesis.73_1

    YanıtlaSil
  16. 13 yildir bayan kuaforuyum kuaforluk ve masorluk belgem var yurtdisinda calismak istiyorum elaman arayanlar bu numaradan ulasabilirler ...
    0543 865 71 37

    YanıtlaSil
  17. Yurt dışında çalışmak istiyorum 13 yıldır bayan kuaförüm kalfalık ve masörlük belgem var elaman arayanlar bu numaradan ulaşabilirler
    0543 865 71 37

    YanıtlaSil
  18. Mrb ben fırında hem hamurkâr lığım hemde pişiriciliğim var yurtdışında çalışmak istiyorum tel 05434772256

    YanıtlaSil
  19. Fırıncı ekmek ustasıyım hamurkâr lığım ve pişirici liğim var tel 05434772256

    YanıtlaSil
  20. Merhaba ekmek börek baklava ustasıyım ilgilenen arkadaşlar 0021626300173

    YanıtlaSil

ÜCRETSİZ İŞ İLANI BIRAK = ( NOT : Yorumlama Biçimi : ANONİM Seçerseniz ilanınız, üyelik olmadan ücretsiz anında yayınlanır. Ayrıca size ulaşabilmeleri için, irtibat bilgilerinizi ve telefon numaranızı yazmanızı önemle hatırlatırız.

İLAN BIRAKTIĞINIZDA, SİZE ULAŞABİLMELERİ İÇİN İRTİBAT VE TELEFON NUMARALARINIZIDA YAZINIZ.
SİTE İLETİŞİM ADRESİMİZ : isariyorumben@gmail.com

TÜM ŞEHİRLER İŞ İLANLARI

iller ve şehirlerin ilçesi - ilçeler iş ilanları

İŞ İLANLARI

İŞ İLANLARI
iş ilanları

SİTENE İŞ İLANLARI EKLE