iş ilanları
iş ilanları: Arkadaşlık ilanları kız bayan arkadaşlık ilanları erkek arkadaş ilanları

Online Misafir

Blog Arşivi

Profil

Fotoğrafım

internetteki en güncel iş ilanları burada, bedava tamamen güncelleştirilmiş olan sitene iş ilanları artık kendi sitenizdede yayınlayabilirsiniz. iş arıyorum, eleman arıyorum diyenler. işle alakalı tüm yayınlar burada gösterilmektedir. turkish business job and jobs.

Perşembe, Nisan 16, 2015

Arkadaşlık ilanları kız bayan arkadaşlık ilanları erkek arkadaş ilanları

Arkadaşlık ilanları kız bayan arkadaşlık ilanları erkek arkadaş ilanları
Arkadaşlık ilanları kız bayan arkadaşlık ilanları erkek arkadaş ilanları
ARKADAŞLIK İLANLARI : internetten arkadaş bulmak isteyenler, üye olmanıza gerek kalmadan ve anında canlı olarak görüşebileceğiniz ortamda, üstelik hiçbir ücret ödemeden, kameralı ve görüntülü özel sohbet kanalında, yeni arkadaşlarla tanışın. hiçbiryerde bulamayacağınız mükemmel bir tanışma sitesi. Arkadaşlık ilanları kız bayan arkadaşlık ilanları erkek arkadaş ilanları burada yayınlanmaktadır. kız arkadaş ilanları, yakışıklı erkek arkadaş ilanı, bayan arkadaş ilanları ve telefonları, msn ve facebook adresleri burada bulunmaktadır. internetten Arkadaşlık ilanları bayan kız arkadaşlık ilanları erkek arkadaş ilanlarına gözatınız.

8 yorum:

  1. ben adanadan funda yas 24 lise mezunuyum
    is arıyorum seyhat engelim yoktur
    05062827611

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. funda benim de numaram 05377039731

      Sil
  2. 0542 899 30 48 öncelikle evlilik düşünen içinde allah korkusu olan sıcak bir yuva özlemi ceken bayan arıyorum sizce cok seymi arıyorum eger dürüstsen gercekten aile özlemi cekiyorsan seni candan sevecek birini arıyorsan işte ben burdayım umarım benimle sevebilecegim biri cıkar karsıma adım turgay yasım 38 evlenip ayrıldım 1 oglum var 10 yasında izmirde oturmaktayım kendime ait evim meslegim ise ferforje ustasıyım yalansız cıkarsız benimle bu yolda varsan yürekliysen hadi gel ne olursun lütfen ciddi olanlar arasınlar

    YanıtlaSil
  3. ben ankaradan funda is arıyorum seyhat engelim yoktur
    05544149278

    YanıtlaSil
  4. ben emre istanbuldan ..anadolau yakasından maltepe ..dost arkadas sırdas arıyorum..Ozel hayatınız medenı halınız benı ılgılenıdrmez..

    Bayan dost arıyorum..Ilgılı bayanlar maıl atsın tel vercem gızlılık ıcınde konusalım...

    emrealtug2005@live.com

    YanıtlaSil
  5. ben ankaradan duygu yas 27 ise ihtiyacım var seyhat engelim yoktur arama bekliyorum 05453676612

    YanıtlaSil
  6. ben ankaradan duygu yas 27 ise ihtiyacım var seyhat engelim yoktur arama bekliyorum 05453676612 numaradan bana ulaşabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  7. arkadaş arıyorum ilanları

    YanıtlaSil

ÜCRETSİZ İŞ İLANI BIRAK = ( NOT : Yorumlama Biçimi : ANONİM Seçerseniz ilanınız, üyelik olmadan ücretsiz anında yayınlanır. Ayrıca size ulaşabilmeleri için, irtibat bilgilerinizi ve telefon numaranızı yazmanızı önemle hatırlatırız.

GMAİL üyeliğiniz varsa üyelik girişli yayınlarsanız, bırakmış olduğunuz ilanı sonradan kendinizde silebilirsiniz.