ALTTAKİ FORMDAN ARADIĞINIZ İŞİ VE BULUNDUĞUNUZ ŞEHRİ YAZIP ARAYINIZ

bedava ilan ver

bedava ilan ver
ücretsiz ilan ver

Popüler Yayınlar

Blog Archive

Salı, Nisan 03, 2012

Doktor asistanı iş ilanları doktor asistani is ilanlari doktor asistan

Doktor asistanı iş ilanları doktor asistani is ilanlari doktor asistan
Doktor asistanı iş ilanları doktor asistani is ilanlari doktor asistan

Doktor yanında sekreter yada asistan olarak çalışmak istiyorum
DOKTOR YANINDA SEKRETER YADA ASİSTAN OLARAK ÇALIŞMAK İSTEYENLER
DOKTOR ASİSTANI İŞ İLANLARI : Doktor yayında asistan olarak çalışmak isteyenler, güncel ve hergün yenilenen doktor asistanı iş ilanları burada yayınlanmaktadır. Doktor yanına asistan arayan doktorlar ve diş hekimleri asistanı iş ilanları bul. internetten, Doktor asistanı iş ilanları doktor asistani is ilanlari doktor asistan iş ilanlarını takip et.

  • Doktor yardımcısı arayanlar iş ilanları
  • Doktor asistanı iş ilanları
  • Doktor sekreteri arayanlar.

4 yorum:

  1. slm.ismim özlem aykan 1971 doğumluyum.izmir dikili'de ikamet ediyorum yaz ayı boyunca doktor yanında asistan olarak çalışmak istiyorum.dikili'de ikamet eden doktorlar varsa arasın lütfen.bilgisayar kullanmayı iyi bilirim.evrak,dosya takibi,raporlama yapabilirim.telefonlara bakabilirim.ilginize teşekkürler...irtibat no:05064903673

    YanıtlaSil
  2. MERHABA.PERSONEL MUDURU OLARAK CALISTIM.1962 DOGUMLU OLUP EMEKLIYIM.HALEN MALI MUSAVIR YARDIMCISI OLARAK CALISIYORUM.UMRANIYEDE YASIYORUM.ACIBADEM -KADIKOY VE UMRANIYE DE DOKTOR ASISTANI OLARAK IS ARIYORUM.OZEL HASTANELERDEDE CALISABILIRIM..MAIL ADRESIM bugen@mynet.com

    YanıtlaSil
  3. merhaba almanayda diş teknisyenliği eğitimi aldım . mezun olduktan sonra almanayda çlaışmaya devam ettim 96 da kesin dönüşten sonra ankara sevgi hastahanesinde çalışmaya devam ettim . İzmir de yaşıyorum . 05349224429

    YanıtlaSil
  4. Iyi günler.

    Isviçrede doğdum ve eğitimlerimi orda tamamladım. Son eğitimim isviçre Zürich yüksek okuluydu ( therapi ve masaj bölümü ) Bilgisayar kullanımım çok iyidir ve asistanlığı başarıyla yapabileceğimden şüpem yok. Kendime güveniyorum ve yeni şeyler öğrenemeye herzaman açığım. Eylülün ortasında izmirde ikamet edeceğim.

    Tel. 0543 550 01 79

    Saygılarla Elif Can

    YanıtlaSil

ÜCRETSİZ İŞ İLANI BIRAK = ( NOT : Yorumlama Biçimi : ANONİM Seçerseniz ilanınız, üyelik olmadan ücretsiz anında yayınlanır. Ayrıca size ulaşabilmeleri için, irtibat bilgilerinizi ve telefon numaranızı yazmanızı önemle hatırlatırız.

İLAN BIRAKTIĞINIZDA, SİZE ULAŞABİLMELERİ İÇİN İRTİBAT VE TELEFON NUMARALARINIZIDA YAZINIZ.
SİTE İLETİŞİM ADRESİMİZ : isariyorumben@gmail.com

TÜM ŞEHİRLER İŞ İLANLARI

iller ve şehirlerin ilçesi - ilçeler iş ilanları

İŞ İLANLARI

İŞ İLANLARI
iş ilanları

SİTENE İŞ İLANLARI EKLE