iş ilanları
iş ilanları: iş ilanı verebileceğim siteler ücretsiz iş ilanı verebileceğim site

Online Misafir

Blog Arşivi

Profil

Fotoğrafım

internetteki en güncel iş ilanları burada, bedava tamamen güncelleştirilmiş olan sitene iş ilanları artık kendi sitenizdede yayınlayabilirsiniz. iş arıyorum, eleman arıyorum diyenler. işle alakalı tüm yayınlar burada gösterilmektedir. turkish business job and jobs.

Pazar, Nisan 12, 2015

iş ilanı verebileceğim siteler ücretsiz iş ilanı verebileceğim site

iş ilanı verebileceğim siteler ücretsiz iş ilanı verebileceğim site
iş ilanı verebileceğim siteler ücretsiz iş ilanı verebileceğim site
ÜCRETSİZ İŞ İLANI VEREBİLECEĞİM SİTELER : internete bedava ilan vermek istiyorum diyorsanız, satılık, kiralık, eleman ve iş arıyorum diyorsanız, iş ilanı verebileceğim siteler ücretsiz iş ilanı verebileceğim site burada yayınlanmaktadır. beş kuruş ödemeden en etkili ve en hızlı çözüme ulaştıran ücretsiz ilan verme sitemize hoşgeldiniz. hemen acil ve anında iş ilanı verebileceğim siteler ücretsiz iş ilanı verebileceğim site bul.

  • iş ilanı ver ÜYELİKSİZ !!!
  • bedava ilan ver
  • ilan vermek istiyorum
  • internete beleş ilan vermek istiyom.
  • hemen anında yayınlanan iş ilanı verebileceğim siteler.

12 yorum:

  1. Bursa da rehabilitasyon merkezinde çalışacak zihinsel engelliler öğretmenine(mezuniyeti özel eğitim olan)ihtiyaç vardır.05055036791

    YanıtlaSil
  2. ilan ver, internete bedava ilan ver.

    YanıtlaSil
  3. istanbul avrupa ve anadolu yakasında ikamey eden ayda 2000-5000tl kazanacak her meslekten kişiler arıyorum bulamıyorum lütfen yardım edin.... irt: 0535 762 71 39

    YanıtlaSil
  4. Antaya merkez(Altinovada)da ikamet ediyorum,yeni emekli oldum E sinifi ehliyetim mevcuttur.52yasinda dinamik,insan ilişkilerim iyi sicakkanliyimdir.Aricimlada calisabilirim.
    TLF:05322232589 lutfen irtibat kurun.

    YanıtlaSil
  5. bursa da gündemle ilgili konularda anket yapabilecek 18 55 yaş arası bay ve bayan takım arkadaşları arıyoruz.

    553 240 92 59
    224 225 20 81

    YanıtlaSil
  6. Mecidiyeköy sarıyer tarabya beşiktaş kartal soğanlık Temizlik projelerimizde çalışacak bay bayan personeller.
    İRTİBAT: Ahmet bey 0530 955 97 45

    YanıtlaSil
  7. İZMİRDE ÇALIŞCAK SERVİSDE (GARSON KOMİ) ELAMAN ARANIYOR GÜNLK YÖVMİYE 50 LİRA İRTİBAT =05533693721 JET ORGANİZYON

    YanıtlaSil
  8. BAYANLAR SAATTE 20 TL KAZANMAK ISTERMISINIZ

    Evinde bilgisayari ve webcam olan tum bayanlar tamamen yasal web sitemiz'de gunluk 4 saat görüntülü sohbet ederek saat başı 20 TL ayda 3000-4000 tl arası para kazanmak ıstermısınız skyp adresımden ulasabılırsınız
    skyp adresı: modelkayt@gmail.com

    YanıtlaSil
  9. Arkadaşlar kendi işinizin patronu olmak ister misiniz?? Eger cevabınız evet ise size hem kazanç hem de kariyer sahibi olabileceğiniz bir iş imkanı sunuyorum! ! Detaylar için Bana ulaşın  melek kocatepe 05363337120 - 05437633149

    YanıtlaSil
  10. internete ilan vermek istiyorum, üye olmadan ve ücretsiz işimi arıyorum ilanları verecem

    YanıtlaSil
  11. güncel iş ilanları veren siteler arıyorum, yeni bırakılan vede en kapsamlı detaylı arama yapabileceğim iş ve eleman ilanlarını görebileceğim yerler bul.

    YanıtlaSil
  12. GEMİLERE VASIFLI VASIFSIZ ELEMAN ;

    NUH DENİZCİLİK
    ( 30 YILLIK TECRÜBEMİZ İLE )

    *** ACİL ***

    İŞ YERLEŞİM SÖZLEŞMEMİZ BULUNMAKTADIR.

    MAAŞ+MESAİ+İKRAMİYE+SSK+YEMEK+KALACAK YER+ERKEN EMEKLİLİK
    ALTI AYDA BİR MAAŞ İKRAMİYE +++ YURT DIŞI SEFER PRİMLERİ

    İŞ İLANI TÜRKİYE GENELİ OLUP TÜM BAŞVURULAR DEĞERLENDİRİLCEKTİR,

    YURT İÇİ VE YURT DIŞI (ULUSLARARASI) GEMİ VE ÖZEL YATLARDA GÖREV ALACAK PERSONELLER ARANMAKTADIR. GEMİ VE YATLARDA ÇALIŞABİLİR, DENİZLERDE İYİ BİR KAZANÇ VE MESLEK EDİNEBİLİRSİNİZ.


    2500-3500 DOLAR / TL ARASI MAAŞ

    ULUSLARARASI ÇALIŞAN;
    YOLCU GEMİSİ, RORO GEMİSİ, KURUYÜK GEMİSİ VE TURİSTLİK YATLARDA ÇALIŞACAK ACİL
    VASIFLI VASIFSIZ GEMİ ELEMANLARI ALINACAKTIR.


    SABIKA KAYDINIZ YOKSA VE EN AZ İLKÖĞRETİM MEZUNU İSENİZ İLGİLİ TELEFONLARIMIZDAN BİLGİ ALABİLİRSİNİZ.

    AYRICA GEMİ ADAMI CÜZDANI OLMAYAN ACEMİ PERSONELLER İÇİN M.E.B. VE DENİZCİLİK HABERLEŞME BAKANLIGI ONAYLI KURUMUMUZDA TAM TEŞEKKÜLLÜ GEMİ ADAMI YETİŞTİRME KURSLARI DÜZENLENMEKTEDİR. CÜZDAN İLE İLGİLİ MÜŞTERİ TEMSİLCİLERİMİZDEN BİLGİ ALABİLİRSİNİZ.

    ARANAN NİTELİKLER :

    * SEYAHAT ENGELİ OLMAYAN
    * DENEYİMLİ - DENEYİMSİZ
    * VASIFLI - VASIFSIZ
    * 18 - 55 YAŞ ARASI
    * SABIKA KAYDININ OLMAYAN
    * T.C. VATANDAŞI OLAN
    * TÜM SOSYAL HAKLAR MEVCUTTUR


    NOT : İLGİLİ ADAYLARIN T.C. VATANDAŞI OLMASI VE SABIKA KAYDININ OLMAMASI ŞARTI İLE TELEFONLARIMIZDAN BAŞVURU YAPABİLİRLER.

    Lütfen başvurular için ilgili telefonlarımızdan ulaşınız.

    TELEFON : 0324 328 28 11
    GSM : 0531 885 61 32
    GSM : 0531 885 61 33
    GSM : 0531 885 61 34

    YanıtlaSil

ÜCRETSİZ İŞ İLANI BIRAK = ( NOT : Yorumlama Biçimi : ANONİM Seçerseniz ilanınız, üyelik olmadan ücretsiz anında yayınlanır. Ayrıca size ulaşabilmeleri için, irtibat bilgilerinizi ve telefon numaranızı yazmanızı önemle hatırlatırız.

GMAİL üyeliğiniz varsa üyelik girişli yayınlarsanız, bırakmış olduğunuz ilanı sonradan kendinizde silebilirsiniz.