iş ilanları
iş ilanları: bayan çay kahve servis elemanı arayanlar bayan cay servis elemani

Online Misafir

Blog Arşivi

Profil

Fotoğrafım

internetteki en güncel iş ilanları burada, bedava tamamen güncelleştirilmiş olan sitene iş ilanları artık kendi sitenizdede yayınlayabilirsiniz. iş arıyorum, eleman arıyorum diyenler. işle alakalı tüm yayınlar burada gösterilmektedir. turkish business job and jobs.

Perşembe, Nisan 02, 2015

bayan çay kahve servis elemanı arayanlar bayan cay servis elemani

bayan çay kahve servis elemanı arayanlar bayan cay servis elemani
bayan çay kahve servis elemanı arayanlar bayan cay servis elemani
OFİSTE MÜŞTERİLERE ÇAY SERVİSİ YAPACAK BAYAN ELEMAN ARAYANLAR : Firmamızın bünyesinde, müşterilere çay kahve servisi yapacak ve en güzel şekilde çay kahve servisi yapabilecek bayan eleman aranıyor iş ilanları burada bulunabilmektedir. telefonlara bakabilecek, temizlik işleriyle ilgilenebilecek ve çay kahve servisi yapabilecek bayan elemanlarla ilgili tüm iş ilanları burada yayınlanmaktadır.

  • bayan çay kahve servis elemanı arayanlar bayan cay servis elemani
  • büroda veya ofiste çay kahve dağıtımı yapacak bayan eleman arayanlarla ilgili iş ilanları.
  • bayan çay kahve servis elemanı arayanlar bayan cay servis elemani bul. bayan cay kahve dagitim elemani, bayan temizlik elemani, cay kahve servis elemani bayan, musterilere cay kahve ikram edecek bayan eleman, 

4 yorum:

  1. işyerinde çay servisi yapacak bayan eleman arıyorum.

    YanıtlaSil
  2. iyi gnler ben daha önce çalıştım ama siz hangi şehir belirmemişsiniz ben konya oturuyorum bu benim tl 0 55534853734

    YanıtlaSil
  3. Çekmeköy madenlerde oturuyorum bu çevrede çay temizlik işi ariyorum 05399746592

    YanıtlaSil
  4. ÖZEL GÜVENLİK OLMAK İSTEYEN KİMLİKSİZ YENİ ADAYLARA AŞAĞIDA SIRALANMIŞ PROJELERİMİZDE KURS İLE BİRLİKTE GÖZETİM GÖREVLİSİ OLARAK ÇALIŞIRKEN KİMLİK ALMA FIRSATI

    - En az Ortaokul Mezunu / 18-45 Yaş Arası
    - Sabıka yada Sicil kaydı bulunmayan

    AND.YAKASI -
    Ümraniye...........1620 + Yemek
    Üsküdar ............1550 + Yemek
    Sancaktepe .......1550 + Yemek
    Çekmeköy .........1550 + Yemek
    Kadıköy ............1550 + Yemek
    Gebze...............1650 + Yemek
    Tuzla ................1700 + Yemek
    Maltepe.............1580 + Yemek
    Pendik ..............1520 + Yemek
    Kurtköy..............1530 + Yemek
    Ataşehir.............1550 + Yemek (SSK' sız proje yoktur)

    AVR. YAKASI -
    Kağıthane...........1520 + Yemek
    Beylikdüzü..........1550 + Yemek
    Başakşehir..........1550 + Yemek
    Kayaşehir ..........1550 + Yemek
    Sarıyer maslak....1550 + Yemek
    Bağcılar..............1485 + Yemek
    Bahçeşehir..........1550 + Yemek
    Avcılar ...............1500 + Yemek
    Çatalca .............1500 + Yemek
    Esenyurt.............1550 + Yemek
    B.çekmece .........1550 + Yemek
    Kıraç Bölge ........1570 + Yemek (SSK' sız proje yoktur)

    NOT; Bu çalışma fiyatları, Kimliksiz olarak Başlangıç Fiyatlarıdır, Kimlik aldıktan sonra Min. 200/300 TL arası artış gösterir.

    Bilgi ve İrtibat ;
    0212.212 9040 Pbx - 0539.480 1010 - 0543 428 8282
    Çalışma Saatlerimiz H.içi 09.00-18.30 / C.tesi 10.00-17.00
    Lütfen, Mesai saatleri içerisinde arayınız.

    KİMLİKSİZ PERSONELLER İÇİN; Özel güvenlik eğitiminizi alırken çalışma fırsatıdır - Yönlendirdiğimiz projelerimizde %100 İş imkanı ile çalışırken özel güvenlik kimliğinizi alma şansıdır.

    Kimliksiz Güvenlik & Gözetim Görevlisi nedir ? http://www.sesaguvenlik.com/Cms.asp?ID=59

    YanıtlaSil

ÜCRETSİZ İŞ İLANI BIRAK = ( NOT : Yorumlama Biçimi : ANONİM Seçerseniz ilanınız, üyelik olmadan ücretsiz anında yayınlanır. Ayrıca size ulaşabilmeleri için, irtibat bilgilerinizi ve telefon numaranızı yazmanızı önemle hatırlatırız.

GMAİL üyeliğiniz varsa üyelik girişli yayınlarsanız, bırakmış olduğunuz ilanı sonradan kendinizde silebilirsiniz.