ALTTAKİ FORMDAN ARADIĞINIZ İŞİ VE BULUNDUĞUNUZ ŞEHRİ YAZIP ARAYINIZ

bedava ilan ver

bedava ilan ver
ücretsiz ilan ver

Popüler Yayınlar

Blog Archive

Çarşamba, Ocak 16, 2013

boncuk işi verenler evlere boncuk dizme işi verenler

boncuk işi verenler evlere boncuk dizme işi verenler
boncuk işi verenler evlere boncuk dizme işi verenler
EVLERE BONCUK DİZME İŞİ VERİLİR : Evinde oturduğu yerden, az bir emek sarfederek ek gelir elde edebilirsiniz. boncuk işi verenler evlere boncuk dizme işi verenler burada listelenmektedir. nazar boncukları, tesbih ve tesbihler gibi boncukla alakalı tüm evlere verilen işleri buradan takip edebilirsiniz. boncuk işi verenler evlere boncuk dizme işi verenler ile ilgili iş ilanları.

9 yorum:

  1. Gurubum var ararsanız sevinirim 535 410 70 05

    YanıtlaSil
  2. Gurubum var ararsanız sevinirim 5354107005

    YanıtlaSil
  3. sivasta oturuyorum boncuk dizmek istiyorum ararsanız sevinirim 05062712032

    YanıtlaSil
  4. ESENLERDE GRUBUM VAR 5302488194
    email aksesuarisleme@hotmail.com

    YanıtlaSil
  5. silivriden boncuk işi yaparım sağlam kadro var 0544 335 31 48 yılmaz 0542 765 06 24 uzman arkadaş aydın kolay gelsin

    YanıtlaSil
  6. ben ayşe kayseriden bende evde boncuk işi istiyorum ne olur bana ulaşın cok acil ihtiyacım var 05367066980

    YanıtlaSil
  7. ebru ben.antalyada ikamet ediyorum ama işin nerede olduğu önemli değil.grubumuzla evdede ek iş apmak istiyoruz.ilgilenirseniz sevinirim.ebru.bicer@medicalpark.com.tr

    YanıtlaSil
  8. Merhaba kargoyla mı gönderiyorsunuz işleri?

    YanıtlaSil
  9. Edirnede boncuk işi yapılır. 5444220462

    YanıtlaSil

ÜCRETSİZ İŞ İLANI BIRAK = ( NOT : Yorumlama Biçimi : ANONİM Seçerseniz ilanınız, üyelik olmadan ücretsiz anında yayınlanır. Ayrıca size ulaşabilmeleri için, irtibat bilgilerinizi ve telefon numaranızı yazmanızı önemle hatırlatırız.

İLAN BIRAKTIĞINIZDA, SİZE ULAŞABİLMELERİ İÇİN İRTİBAT VE TELEFON NUMARALARINIZIDA YAZINIZ.
SİTE İLETİŞİM ADRESİMİZ : isariyorumben@gmail.com

TÜM ŞEHİRLER İŞ İLANLARI

iller ve şehirlerin ilçesi - ilçeler iş ilanları

İŞ İLANLARI

İŞ İLANLARI
iş ilanları

SİTENE İŞ İLANLARI EKLE