iş ilanları
iş ilanları: iş arıyorum işsizim ve iş arıyorum diyenler is ariyorum

Online Misafir

Blog Arşivi

Profil

Fotoğrafım

internetteki en güncel iş ilanları burada, bedava tamamen güncelleştirilmiş olan sitene iş ilanları artık kendi sitenizdede yayınlayabilirsiniz. iş arıyorum, eleman arıyorum diyenler. işle alakalı tüm yayınlar burada gösterilmektedir. turkish business job and jobs.

Pazar, Nisan 12, 2015

iş arıyorum işsizim ve iş arıyorum diyenler is ariyorum

iş arıyorum işsizim ve iş arıyorum diyenler is ariyorum
iş arıyorum işsizim ve iş arıyorum diyenler is ariyorum
İŞSİZİM İŞ ARIYORUM : Aylardır iş bulamıyorum, çalışmak istiyorum ve kendime en uygun işi bulmak istiyorum diyorsanız, sitemizden kendinize en uygun iş ilanlarını görebilir ve başvurabilirsiniz. iş arıyorum işsizim ve iş arıyorum diyenler is ariyorum diyenler, güncel ve devamlı yenilenen iş ilanlarını buradan takip edebilirsiniz. iş arıyorum işsizim ve iş arıyorum diyenler is ariyorum.

  • iş arıyorum işsizim ve iş arıyorum diyenler is ariyorum.
  • is arayanlar, is ariyorum, is bul, is ilani vermek istiyorum, is ilani yayinlamak istiyorum, isci ariyorum, yeni is ilanlari.

1 yorum:

  1. GÜVENLİK OLMAK İSTEYEN KİMLİKSİZ YENİ ADAYLARA AŞAĞIDA SIRALADIĞIMIZ PROJELERİMİZDE KURS İLE BİRLİKTE GÖZETİM GÖREVLİSİ / DANIŞMAN PERSONEL OLARAK KİMLİK ALMA ve ÇALIŞMA İMKANI FIRSATI

    En az Ortaokul Mezunu / 18 - 45 Yaş Arası

    ANADOLU ;
    Ümraniye............1500 + Yemek
    Üsküdar .............1550 + Yemek
    Sancaktepe .......1550 + Yemek
    Çekmeköy ........ 1470 + Yemek
    Kadıköy .............1550 + Yemek
    Gebze................1550 + Yemek
    Tuzla .................1600 + Yemek
    Maltepe..............1500 + Yemek
    Pendik ...............1500 + Yemek
    Kurtköy...............1550 + Yemek
    Ataşehir..............1550 + Yemek

    AVRUPA ;
    Kağıthane...........1500 + Yemek
    Beylikdüzü..........1550 + Yemek
    Başakşehir .........1550 + Yemek
    Kayaşehir ...........1500 + Yemek
    Sarıyer maslak....1500 + Yemek
    Bağcılar ............. 1450 + Yemek
    Bahçeşehir..........1550 + Yemek
    Avcılar ................1500 + Yemek
    Çatalca ...............1500 + Yemek
    Esenyurt..............1550 + Yemek
    B.çekmece...........1550 + Yemek
    Kıraç Bölge..........1500 + Yemek ( SSK' sız proje yoktur )

    NOT; Bu çalışma fiyatları, Kimliksiz olarak Başlangıç Fiyatlarıdır, Kimlik aldıktan sonra Min. 200 / 300 TL arası artış gösterir.

    Bilgi ve İrtibat ;
    0212.212.9040 - 0539.480.1010 - 0543 428 82.82
    Çalışma Saatlerimiz H.İçi 09.00-18.30 / C.tesi 10.00-17.00

    KİMLİKSİZ PERSONELLER İÇİN; Özel güvenlik eğitiminizi alırken çalışma fırsatıdır - Yönlendirdiğimiz projelerimizde %100 İş imkanı ile çalışırken özel güvenlik kimliğinizi alma şansıdır.

    Kimliksiz Güvenlik & Gözetim Görevlisi nedir ? http://www.sesaguvenlik.com/Cms.asp?ID=59

    * LÜTFEN FİRMAMIZI yada EĞİTİM ALMAK İSTEDİĞİNİZ FİRMANIZI ARAŞTIRINIZ
    * BİZİMLE GÖRÜŞMEDEN KURS KAYDI YAPTIRMAYIN

    * Tüm Gençlerimizi Bekliyoruz..

    YanıtlaSil

ÜCRETSİZ İŞ İLANI BIRAK = ( NOT : Yorumlama Biçimi : ANONİM Seçerseniz ilanınız, üyelik olmadan ücretsiz anında yayınlanır. Ayrıca size ulaşabilmeleri için, irtibat bilgilerinizi ve telefon numaranızı yazmanızı önemle hatırlatırız.

GMAİL üyeliğiniz varsa üyelik girişli yayınlarsanız, bırakmış olduğunuz ilanı sonradan kendinizde silebilirsiniz.