iş ilanları
iş ilanları: iş ilanları firma şirket iş ilanları

Online Misafir

Profil

Fotoğrafım

internetteki en güncel iş ilanları burada, bedava tamamen güncelleştirilmiş olan sitene iş ilanları artık kendi sitenizdede yayınlayabilirsiniz. iş arıyorum, eleman arıyorum diyenler. işle alakalı tüm yayınlar burada gösterilmektedir. turkish business job and jobs.

Cumartesi, Eylül 17, 2016

iş ilanları firma şirket iş ilanları

işçi arıyorum diyenler ve iş arayanlar
işçi arıyorum diyenler ve eleman arayanlar
FİRMA VE ŞİRKETLERİN YENİ BIRAKILMIŞ OLAN İŞ İLANLARI : internetten hemen kendine en uygun işi bul, iş ilanları firma şirket iş ilanları, yeni açılan veya yeni kurulan firmalarda veya şirketlerde çalışma imkanı sağlayan iş ilanları listesi.

6 yorum:

  1. PASTA EKMEK TATLI ALAKART TATLI USTASIYIM.mesleğİmİ Sevİyor Ve Zevkle Yapiyorum.MEB BELGEM VAR.kismetse Ankarada HEMEN İŞBAŞI YAPCAĞIM Maaşi-sİgortasi-ödemelerİ Sağlam Olan-sİgortanin Maaş Üzerİnden Yapildiği-ÇALIŞMA SAATİ 8 SAAT OLAN ( ÇÜNKÜ SENELERDİR UZUN SAAT ÇALIŞMAKTAN GINA GELDİ ) maaşımı zamanında en geç AYIN 10 UNDA Alcağim mesleğİmİ Yapabİlceğİm İyİ Ve Sağlam olan Kurumsal Bütün İşletmelerde Resmi Kurum Mutfaklarinda-askeriye,özel okul,kolej,hastahane,üniversite mutfaklarında restaurantlarda ve benzeri işletme mutfaklarında Ve Ankaradakİ Otellerde 2000-2500 TL YE MESLEĞİM DOĞRULTUSUNDA İş Arİyorum İLGİLENEN İŞLETMELERE DUYRULUR. DETAYLI cv yollarım email pastaci1971@mynet.com tel 5452325272 NOT : HİÇ BİR KİMSE YORUM YAPMASIN 2000-2500 TL MAAŞIN AZ OLDUĞUNU BENDE BİLİYORUM İŞLETMELER ÇOK PARA VERİYORLAR SANKİ BEN İSTEMİYORUM.İŞ VERENLERİN ELİNDEN GELSE USTALARI 1000 TL YE ÇALIŞTIRACAKLAR. ARİF USTA

    YanıtlaSil
  2. PASTA EKMEK TATLI ALAKART TATLI USTASIYIM.mesleğİmİ Sevİyor Ve Zevkle Yapiyorum.MEB BELGEM VAR.kismetse Ankarada HEMEN İŞBAŞI YAPCAĞIM Maaşi-sİgortasi-ödemelerİ Sağlam Olan-sİgortanin Maaş Üzerİnden Yapildiği-ÇALIŞMA SAATİ 8 SAAT OLAN ( ÇÜNKÜ SENELERDİR UZUN SAAT ÇALIŞMAKTAN GINA GELDİ ) maaşımı zamanında en geç AYIN 10 UNDA Alcağim mesleğİmİ Yapabİlceğİm İyİ Ve Sağlam olan Kurumsal Bütün İşletmelerde Resmi Kurum Mutfaklarinda-askeriye,özel okul,kolej,hastahane,üniversite mutfaklarında restaurantlarda ve benzeri işletme mutfaklarında Ve Ankaradakİ Otellerde 2000-2500 TL YE MESLEĞİM DOĞRULTUSUNDA İş Arİyorum İLGİLENEN İŞLETMELERE DUYRULUR. DETAYLI cv yollarım email pastaci1971@mynet.com tel 5452325272 ARİF USTA

    YanıtlaSil
  3. bütün evraklarım hazırdır.tanker ve kuruyük gemilerinde çaliştım iyi derecede serdümenliğim vardır kendime güveniyorum sayılı firmalarda çalışmaya hazırım tel..no.05375443151 ustagemici

    YanıtlaSil
  4. Fiyat Doblo ticari abamla iş arıyorum İst tekir dağ 05322235564

    YanıtlaSil
  5. KARTAL SİTE Projemize Sertifikasız Güvenlik-Gözetim Görevlileri aranmaktadır. http://www.sesagroup.com.tr/

    En az Ortaokul mezunu - 18 / 50Yaş arası
    Sabıka yada Sicil kaydı bulunmayan

    Çalışma; 2 Gündüz 2 Gece 2 İzin
    İmkanları; 1650 + Yemek

    Anadolu yakası Şube / Bilgi ve irtibat
    0216 380 9040 Pbx - 0553 830 9040 - 0553 960 9040

    Çalışma Saatlerimiz H.içi 09.00-18.30 / C.tesi 10.00-17.00
    Lütfen, Firmamızı Mesai saatleri içerisinde arayınız.

    Diğer ilçelerimizdeki projelerimiz için de firmamıza ulaşabilirsiniz

    SERTİFİKASIZ PERSONELLER İÇİN; Özel güvenlik eğitiminizi alırken çalışma fırsatıdır, Yönlendirdiğimiz projelerimizde %100 İş imkanı ile çalışırken özel güvenlik kimliğinizi alma şansıdır.

    Bu çalışma fiyatları, Sertifikasız olarak Başlangıç Fiyatlarıdır, Kimlik aldıktan sonra Min. 200-300 TL arası artış gösterecektir.

    Sertifikasız Güvenlik - Gözetim Görevlisi nedir ? http://www.sesaguvenlik.com/Cms.asp?ID=59

    YanıtlaSil
  6. götürü duvar işi yapılır temizlik titizlik güzellik öndedir 05380599188 istanbul ekip vardır ytong kırmızı tugla fark etmez

    YanıtlaSil

ÜCRETSİZ İŞ İLANI BIRAK = ( NOT : Yorumlama Biçimi : ANONİM Seçerseniz ilanınız, üyelik olmadan ücretsiz anında yayınlanır. Ayrıca size ulaşabilmeleri için, irtibat bilgilerinizi ve telefon numaranızı yazmanızı önemle hatırlatırız.

GMAİL üyeliğiniz varsa üyelik girişli yayınlarsanız, bırakmış olduğunuz ilanı sonradan kendinizde silebilirsiniz.