Online Misafir

iş ilanları

ÜSTTE EN SON BIRAKILAN İLANLAR LİSTELENMEKTEDİR - KİM EN ÖNCE YAZARSA İLANI EN ÜSTTE ONUNKİ OLUR !

Cuma, Ocak 07, 2022

nakış işi arıyorum dikim dikiş nakış işi arıyorum nakış iş arayanlar

tekstil makinacı iş ilanları
tekstil makinacı iş ilanları

nakış işi arıyorum dikim dikiş nakış işi arıyorum nakış iş arayanlar
NAKIŞ İŞİ ARIYORUM VE NAKIŞ İŞİ VERENLER İLANLARI : Makinada fason dikim yapmak istiyorum, evlere nakış işi verilir, evlere dikim işi veren firmalar, fason nakış işleri ilanları bul, internetten, nakış işi arıyorum dikim - dikiş nakış işi arıyorum nakış iş arayanlar. tekstil ve konfeksiyonla ilgili, evimde dikim işi yaparak gelir elde etmek istiyorum diyen hanımlar, nakış işi arıyorum dikim dikiş nakış işi arıyorum nakış iş arayanlar listesi burada yayınlanmaktadır.